Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

offroad challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmbler

New Member
Halo,

Ik ben oip zoek naar iemand die wilt meegaan met de maroc challenge (datum is nog niet gekend) of de amsterdam dakar challenge op (9 feb). De challenge zelf is niet echt een race maar je kunt wel winnen ofwel ga ik met een jeep ofwel kun je een oude auto kopen en tot daar rijden, mij is het redelijk hetzelfde. Ik ben 27 jaar en kom uit vlaams brabant, wie is er geinteresseerd?

groetjes,
Simon

Amsterdan Dakar

Hallo Simon,

Ik ben ook op zoek naar iemand die deze reis wil maken, ben een man van 48 en was mijn bedoeling om in november deze rit te doen maar heb nog geen medereiziger. Februari is wat kort dag lijkt mij.
Woon zelf in Noord Holland.
Laat maar even weten.

Groeten,
Cees

maroc challenge

Hey Simon,

ik vind de maroc challenge wel een spannende uitdaging.
Ik ken wel niets van auto's, is dat erg? Ik heb wel heel veel enthousiasme en goesting in een challenge! Ik weet niets of je met mij iets kan aanvangen maar ik heb alvast goesting! Ik ben dertig, woon in Gent en werk in Brussel. Als je wil kunnen we eens afspreken om dat te bespreken. Mail me op sarah.storme@hotmail.com

groetjes

PS: ik wil graag mijn eigen challenge uitvinden deze zomer en ik zoek ook reisgenoten. Ik wil graag met een brommer van Griekenlang tot slovenië (of zoiets, het is nog een pril idee).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...