Nog vertrekken vroeg november ? Jordanië of andere
Hallo,
Oh dat zijn allemaal erg interessante bestemmingen !
Vooral Jordanië staat allang op mijn verlanglijstje.
Ik heb helaas 4 dagen geleden de pech gehad dat mijn beoogde reiscompagnon alsnog heeft afgezegd voor het plan om ergens vooraan november nog halsoverkop naar een (verre) exotische locatie te gaan, nl. de Nederlandse Antillen / Suriname.
Afgaande van je uitleg is dat een stukje te ver om te vliegen voor je.
Maar wat betreft Jordanië had ik iets gespot bij Djoser, maar voor 8 dagen en een prijskaartje van boven de 1100€... Maar misschien loont het de moeite om gewoon een plaatselijk agentschap te contacteren zodra we daar transport kunnen huren voor een dikke week. Maar wel te weten: ik sta open voor elk voorstel.... Kaapverdië: vooral geïnteresseerd omwille van de tropische palmstranden- atmosfeer?
Zelf kan ik max. 12-tal dagen opnemen, en ik kan pas vertrekken op 29 oktober. Maar ik kan gerust nog wat schuiven met vakantiedagen... al moet ik nog checken hoe ik ev. een seminarie op 13 november kan omzeilen (in die zin: aan een collega overlaten, normaal geen kritiek probleem).
Even de essentie over mezelf: 28j, m, normaal gebouwd, werkzaam als Junior Manager in een internationale NGO in Brussel, pas me snel aan aan nieuwe omgevingen, spreek 5 talen (helaas nog geen Arabisch of berber, zou van pas komen natuurlijk
.
Mocht je nog niet vertrokken zijn en je ziet het nog zitten om binnen zo'n week en half à 2 weken te vertrekken, laat het me dan snel weten!
Groeten
Nico