Okt-nov 2 weken naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey!

Ik wil nog eens weg dit jaar en doe dat liefst in gezelschap :).
  • Wanneer? Exacte datum ligt nog niet vast, maar ergens eind oktober - begin november
  • Hoe lang? Max. ca. 18 dagen, afh. van bestemming
  • Naar waar? Veel opties! Ik dacht in eerste plaats aan:
    - Jordanië - minder toeristisch dan normaal o.w.v. de perikelen in de omgeving (maar Jordanië zelf is veilig)
    - Azoren - zou ik graag gezien hebben voor het massatoerisme toeslaat (en da's al volop bezig...). Vrees alleen een beetje dat dat niet meer de beste periode is om hier naartoe te gaan
    - Kaapverdië
    - India - omdat ik daar sowieso naartoe moet voor mijn werk...
    Maar sta zeker ook open voor andere suggesties, zolang het niet meer dan 7-8 uur vliegen is (heb geen zin in nog een lange vlucht dit jaar).
  • Hoe? Huurauto of openbaar vervoer, hangt een beetje af van bestemming. Geen 5* hotel, maar wel een minimum aan comfort (bv. simpel hotel of b&b met airco als het heet is). Ik ga op reis om het land verkennen (natuur, cultuur). Een hele dag op het strand liggen is dus niet aan mij besteed.

Zin om mee te gaan? Laat dan zeker iets weten :cool:.

Nog vertrekken vroeg november ? Jordanië of andere

Hallo,

Oh dat zijn allemaal erg interessante bestemmingen !
Vooral Jordanië staat allang op mijn verlanglijstje.

Ik heb helaas 4 dagen geleden de pech gehad dat mijn beoogde reiscompagnon alsnog heeft afgezegd voor het plan om ergens vooraan november nog halsoverkop naar een (verre) exotische locatie te gaan, nl. de Nederlandse Antillen / Suriname.

Afgaande van je uitleg is dat een stukje te ver om te vliegen voor je.
Maar wat betreft Jordanië had ik iets gespot bij Djoser, maar voor 8 dagen en een prijskaartje van boven de 1100€... Maar misschien loont het de moeite om gewoon een plaatselijk agentschap te contacteren zodra we daar transport kunnen huren voor een dikke week. Maar wel te weten: ik sta open voor elk voorstel.... Kaapverdië: vooral geïnteresseerd omwille van de tropische palmstranden- atmosfeer?

Zelf kan ik max. 12-tal dagen opnemen, en ik kan pas vertrekken op 29 oktober. Maar ik kan gerust nog wat schuiven met vakantiedagen... al moet ik nog checken hoe ik ev. een seminarie op 13 november kan omzeilen (in die zin: aan een collega overlaten, normaal geen kritiek probleem).

Even de essentie over mezelf: 28j, m, normaal gebouwd, werkzaam als Junior Manager in een internationale NGO in Brussel, pas me snel aan aan nieuwe omgevingen, spreek 5 talen (helaas nog geen Arabisch of berber, zou van pas komen natuurlijk ;).

Mocht je nog niet vertrokken zijn en je ziet het nog zitten om binnen zo'n week en half à 2 weken te vertrekken, laat het me dan snel weten!

Groeten
Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan