Oktober 2018 reisgenote of genotes gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Sofiedegeest, 8 feb 2018.

Tags:
  1. Sofiedegeest

Sofiedegeest New Member

Dag iedereen,
    Ik ben een 40 jarige verpleegkundige hou van avontuur, cultuur, relax vakanties.
    Ik zou graag in oktober nog es een reisje maken. Ik zoek reisgenote of genotes om samen te reizen.
    Type reis kan vanalles zijn. Vb citytrip, weekje naar de zon in europa of ietsje langer max 15 dagen even verder weg.
    Voorkeur zonnige oorden, Spanje, Zuid afrika, andere oorden zeker bespreekbaar. Er staan nog genoeg bestemmingen op mijn verlanglijstje . Graag reis ik ietwat georganiseerd. Low budget reizen reeds gedaan toen ik jonger was maar reis nu graag iets comfortabeler. Zo ben ik vorig jaar met een reisgenote naar Bali getrokken. Hou van de afwisseling cultuur, sport, relax vakanties, pas me ook makkelijk aan. Let wel ik heb verlof van 5 oktober tot en met 21 oktober. Dus andere periode lukt voor mij niet. Ikzelf heb al heel wat gereisd ver weg of kort weg. via organisaties of zelf geboekt.
    Laat van jullie horen wie zin heeft om in oktober nog es te reizen.

Groetjes Sofie

D10750 vindt dit leuk.

2. reisgenoot0412

reisgenoot0412 New Member

Hoi Sophie.. ik zou ook graag in oktober lekker er fe uit willen gaan.. Het liefst een zon bestemming;) nog even genieten van het weer voor de winter echt gaat beginnen tegen die tijd.
    Ik heb in principe wel de mogelijkheid die periode te gaan dus dat is geen probleem.
    Ik zat zelf te denken aan Gran Canaria,Tenerife of Cyprus bijvoorbeeld ..
    Ik ben zelf een 40 jarige jongeman uit NL.
    Zelf wil ik zeker wat relaxen in die tijd, en natuurlijk ook wat leuke dingen ondernemen dus dat komt mooi uit.

Heb ook al best wat reisjes gemaakt en vaak via organisaties maar zelf iets boeken is ook erg leuk.

Het zou leuk zijn om hier is over verder te praten.

Groetjes Herman

3. aramisa

aramisa Member

Hallo,