Oktober 2018 reisgenote of genotes gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Sofiedegeest, 8 feb 2018.

Tags:
  1. Sofiedegeest

Sofiedegeest New Member

Dag iedereen,
    Ik ben een 40 jarige verpleegkundige hou van avontuur, cultuur, relax vakanties.
    Ik zou graag in oktober nog es een reisje maken. Ik zoek reisgenote of genotes om samen te reizen.
    Type reis kan vanalles zijn. Vb citytrip, weekje naar de zon in europa of ietsje langer max 15 dagen even verder weg.
    Voorkeur zonnige oorden, Spanje, Zuid afrika, andere oorden zeker bespreekbaar. Er staan nog genoeg bestemmingen op mijn verlanglijstje . Graag reis ik ietwat georganiseerd. Low budget reizen reeds gedaan toen ik jonger was maar reis nu graag iets comfortabeler. Zo ben ik vorig jaar met een reisgenote naar Bali getrokken. Hou van de afwisseling cultuur, sport, relax vakanties, pas me ook makkelijk aan. Let wel ik heb verlof van 5 oktober tot en met 21 oktober. Dus andere periode lukt voor mij niet. Ikzelf heb al heel wat gereisd ver weg of kort weg. via organisaties of zelf geboekt.
    Laat van jullie horen wie zin heeft om in oktober nog es te reizen.

Groetjes Sofie

D10750 vindt dit leuk.

2. reisgenoot0412

reisgenoot0412 New Member

Hoi Sophie.. ik zou ook graag in oktober lekker er fe uit willen gaan.. Het liefst een zon bestemming;) nog even genieten van het weer voor de winter echt gaat beginnen tegen die tijd.
    Ik heb in principe wel de mogelijkheid die periode te gaan dus dat is geen probleem.
    Ik zat zelf te denken aan Gran Canaria,Tenerife of Cyprus bijvoorbeeld ..
    Ik ben zelf een 40 jarige jongeman uit NL.
    Zelf wil ik zeker wat relaxen in die tijd, en natuurlijk ook wat leuke dingen ondernemen dus dat komt mooi uit.

Heb ook al best wat reisjes gemaakt en vaak via organisaties maar zelf iets boeken is ook erg leuk.

Het zou leuk zijn om hier is over verder te praten.

Groetjes Herman

3. aramisa

aramisa Member

Hallo,

Zoek je nog steeds een reisgenoot ? Is er al een land / streek / hotel uitgekozen ?

groetjes,

4. nik

nik New Member

Hallo,

Heb jij zin om in het voorjaar van 2019 naar costa Rica te gaan? Datum en duur in overleg.

Groeten
    Nik

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2018

5. Wim Theys

Wim Theys New Member

Hey Sofie ,

Heb wel interesse , liefst een zonnige bestemming waar zon strand en beetje activiteit gecombineerd kunnen worden.
    graag wel snelle reactie , kwestie van verlof in te plannen :)

grtjs

Wim Theys

6. AnDG

AnDG New Member

Hey Sofie, ik heb ook wel interesse in een reis. Ben 42 uit Oost-Vlaanderen.
    Gr, An

7. D10750

D10750 Guest

Hallo Sofie, ik zag heel toevallig uw berichtje voor een reisgenote en ik heb wel enige interesse, maar er is een grote Maar,…daar ik al sinds een tijdje op zoek ben dit jaar naar een verpleegkundige om mij te vergezellen op een kort of lang weekend verblijf of een uitgebreide vakantie, enzovoort…

Ik ben een 48-jarige invalide gescheiden man maar wel nog tamelijk goed mobiel uit Limburg, België die een beetje hulp nodig heeft met aankleden, wassen, toilet en andere, …. Ik was tot over 2 jaar rolstoelpatiënt en ben nu terug min of meer goed mobiel, niet 100% maar kan goed mijn eigen plan trekken. Lange wandelingen zijn echter wat moeilijker. Zelf heb ik nu ook weer geen 24/24 zorg nodig, alleen morgens en avonds.
    Ík hou van cultuur, avontuurlijke vakantie, relax, zon, zee en bergen, zwemmen en duiken,gezellige terrasjes en goed eten en wat enige luxe in wat betreft hotels en andere,.
    Ik ben ook een echte dierenliefhebber, zelf was ik vroeger heel actief en sportief, nu jammer genoeg duidelijk heel wat minder...maar ben ook nu weer niet een zittend gat, hou van een uitdaging.

Ik ben op zoek naar een verpleegkundige om mij te verzellen op een reisje samen met mijn hondje van 1 jaar oud als het mogelijk is, indien geen hondenliefhebber is geen enkel probleem voor mij, er is opvang voor haar.

Mijn eigen voorkeur gaat uit naar een auto-vakantie of met een gehuurde Camper eventueel samen met of zonder hondje richting Z-Frankrijk, Spanje, Portugal of Italy of een vliegvakantie zonder hond is ook even goed, ik maak daar echt geen probleem van, natuurlijk is dit samen te bespreken maar nu ook weer niet naar sommige landen waarin het in die periode de gemiddelde temperatuur boven de 28/30° is, dat is echt ietsje teveel voor mij.

Beschik over eigen nieuwe SUV met automaat.

Datum en duur is geen enkel probleem voor mij in uw voorziene periode.

Ik ben bereid om de voorziene vakantie accommodatie van U ook te betalen als ter compensatie voor uw geleverde prestaties in mijn zorg enkel uw persoonlijke uitgaven zijn voor uw eigen rekening…, beschik nu ook weer niet over een mega-budget als invalide zijn de uitkeringen nu ook weer niet echt royal te noemen.

Indien ter uwe wegen er interesse is, is het mogelijk om enkele details uit te wisselen over de nodige zorg voor mij en onze beide voorkeuren via pb óf we kunnen ook eens afspreken om nader kennis te maken.
    Vind dat er enige interesse moet zijn in onze beide behoefte om een geslaagde vakantie te beleven.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2018

8. Grogie

Grogie New Member

9. Grogie

Grogie New Member

Altijd zin in n reisje maar reismaatje werkt te veel en kan nooit plannen. Dus al veel alleen op stap geweest. Ben er 58, jong van geest en aktief. Hou van genieten, lekker eten, ontdekken, koken, Grtjs

10. Morane

Morane New Member

Still in?

11. Sofiedegeest

Sofiedegeest New Member

Nog steeds op zoek naar vrouwelijke reisgenote om in oktober 5 tot 21 e reisje te plannen. Net even via joker reizen gekeken Cuba reis daar die periode spreekt me ook wel aan. Maar wie weet vind ik hier nog wel vrouwelijk gezelschap om reisje te maken

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie