Oktober - begin november: natuur & avontuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo daar!

Wie niet waagt wie niet wint... ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot van rond mijn leeftijd die tijd vrij heeft ergens in oktober - begin november om samen een mooi plekje op aarde te gaan ontdekken.
Zelf ben ik 26 jaar, van het vrouwelijke geslacht. Ik hou meer van natuur dan van cultuur. Meerdaagse trektochten, kajak etc. zijn dingen die ik graag zou doen. Bestemming is samen te bespreken, ergens waar in die periode het klimaat een beetje meezit.

Hopelijk tot binnenkort!

Groetjes
Natalie

dag natalie,
ik ben nog op zoek naar iemand die doodgraag eens door west USA wil trekken :good:
aangezien jij zon en natuur zoekt zou dit misschien eens ideaal kunnen zijn voor u.
nationale parken genoeg, alleen eind oktober begint het goeie weer daar een beetje te minderen.
En van trektochten heb ik ook niet veel kaasgegeten, maar ik ben niet zo kieskeurig, als ik maar op reis kan :wink:

btw ik ben 29 m

mvg
Kristof

Hey Kristof,

Leuk iets van je te horen. West-USA, aha. Was niet direct iets dat ik in gedachten had, maar wie weet. Grand Canyon en Yosemite National park zien er wel de moeite uit. Ik moet er wel bij vermelden dat ik zelf geen rijbewijs heb.
Ik stuur je een persoonlijk bericht :-)

Groetjes

Lijken mij leuke plannen, en aan welke landen denk je dan zo allemaal?
De Oost-Europese landen zijn wel goed voor zoiets

Hey, bij nader inzien heb ik mijn plannen een beetje aangepast. Eind oktober - begin november ga ik een groepsreis doen met Explorado naar Costa Rica.
Dan heb ik nog een dikke week verlof over die ik in augustus wil opnemen om een reisje te doen binnen Europa, mogelijks Oost-Europa of Noorwegen.
Heb je toevallig ook tijd in augustus? :-)

Ik heb jammer genoeg geen verlof in augustus. Alé slechts een paar dagen...
Ik zit met drie trouwfeesten dus kan ik nooit een volledige week weg.

Veel plezier in Costa Rica!

Hey Natalie,

als je nog iemand zoekt voor een avontuurlijke reis in augustus wil ik misschien wel meegaan. In je eerste bericht noem je kajakken als één van de mogelijkheden dus misschien zie jij het wel zitten om samen een meerdaagse kajaktocht te doen ergens binnen Europa. Ik was dat al langer van plan maar het is er tot nu toe niet van gekomen, onder andere omdat ik niemand ken die zo'n dingen graag doet. Maar als jij dat ook ziet zitten kunnen we misschien samen eens kijken welke bestemmingen mogelijk zijn. De Gorges du Tarn lijkt me wel leuk bijvoorbeeld. Ik sta natuurlijk ook open voor andere voorstellen/activiteiten. Ik geef op vakantie ook de voorkeur aan natuur/avontuur. :good:

Ikzelf ben overigens 28, m, antwerpen.

groetjes,

Ken

Hey Ken,

Ik heb voorlopig nog niet echt vaste plannen, dus ik wil de opties zeker bekijken :-)
Ik stuur je een privé-bericht.

Grts
Barbie (sorry ik kon het niet laten)

Hey Nathalie

Ik las je oproep en je "niet-meer nodig-update":tongue:

Vraagje: die Explorado, ben je er al mee weggeweest? Ik ben eens gaan zien op de site, maar vind iets minder terug over precieze profilering en zo...

Augustus al geregeld?

Groetjes

Jazzy

Hey Jazzy, nee voor mij is het de eerste keer dat ik zo'n groepsreis ga doen. Ik heb voor Explorado gekozen omdat die zich specifiek richten op een publiek van 18 tot 33 jaar. Bij Joker bv. heb je ofwel -26 ofwel alle leeftijden. Ik heb er hier en daar wel positieve kritieken over gelezen dus ik heb besloten het erop te wagen... maar het blijft een gok.

Augustus is nog niet helemaal geregeld, ik heb mogelijk wel 1 of 2 reispartners gevonden nu en wat ook al zeker vastligt is dat het low-budget moet zijn :-) I.e. wildkamperen met tentje en eigen potje koken enz.
Opties zijn Noorwegen, Noord-Wales of een Oost-Europees land... interesse?

Hey Natalietjeee

Klinkt zeer goed! Einde augustus gaat helaas geen optie meer zijn voor mij. Noorwegen of een Oost-Europees land spreekt wel een beetje tot de verbeelding:-)

Groetjes

J

natuur & avontuur

Hallo Natalie,

Natuur, avontuur en reizen: Dat is ook mijn ding!
Ik hou er enorm van om in de natuur te vertoeven en om de fauna en flora te bekijken! Ik hou ook heel erg van kamperen.

Eén minpuntje echter: Ik heb niet zo'n sterke fysiek en meerdaagse trektochten of kajaktochten, dat zit er niet in :-( Lichte dagwandelingen zijn echter wel mijn ding. Geen idee hoe je hier tegenover staat?

Verder nog wat meer over mij: ben 36j, woon in omgeving Aalter, kan zowat altijd weg en oh ja ... ik hou het graag low budget.

Hopelijk hoor ik iets van je.

Groeten,
C

[email protected]

Hallo daar!

Wie niet waagt wie niet wint... ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot van rond mijn leeftijd die tijd vrij heeft ergens in oktober - begin november om samen een mooi plekje op aarde te gaan ontdekken.
Zelf ben ik 26 jaar, van het vrouwelijke geslacht. Ik hou meer van natuur dan van cultuur. Meerdaagse trektochten, kajak etc. zijn dingen die ik graag zou doen. Bestemming is samen te bespreken, ergens waar in die periode het klimaat een beetje meezit.

Hopelijk tot binnenkort!

Groetjes
Natalie

Laatst bewerkt:
Hallo daar!

Hopelijk tot binnenkort!

Groetjes
Natalie

Voor hoelang wil je gaan, en met hoeveel? Grtj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan