Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Oktober : Egypte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas82

Member
Hey allemaal,

ben op zoek naar een partner om in oktober voor een 9-12 dagen naar Egypte te gaan voor snorkel-duik en cultuur tripjes te beleven
Voor meer info of heb je interesse stuur je maar.

denk het ook, doordat ik al beetje da andere mooiste plaatsen had gezien wou ik nu even naar Marsa Alam, Ik ben van Eeklo, Oost Vlaanderen. Jij ?

Hoi,

Hebben jullie al concrete plannen gemaakt?
Ik ben nl ook op zoek naar een relax vakantie aan de Rode zee plaats maakt niet veel uit, ben zelf al in Hurghada en Sharm el Sheikh geweest. Voor de reisperiode ben ik heel flexibel ik kan heel de maand oktober 1 weekje vrij nemen.

Groetjes Xena

hey Xena,
Spijtig dat jouw reactie zo laat komt, heb ondertussen al geboekt, ga 10 dagen (6-15nov) naar Marsa Alam, als single, geen partner gevonden. beu :-(
Misschien een volgende keer?

Hey Thomas welk hotel misschien kom ik ook naar daar ? Heb je Facebook anders voeg je me maar toe als inge stijnen

Xena, wil je nog mee je kan nog boeken ik heb het ook nog gevonden
Laat snel iets weten dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...