Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

oktober-november 2008 Australie & N.Z.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdhnils

New Member
Hey,

Ik ben 25 m en ben sterk aan het overwegen om in oktober/november 2008 voor 6 maand te gaan rondtrekken in Australië & Nieuwzeeland.

Zijn er mensen met gelijkaardige plannen laat dan zeker iets van jullie horen.

Ik post dit enerzijds omdat het mss leuk is om gedeeltelijk of als de plannen goed overeenkomen geheel met iemand/meerdere mee te reizen.

En anderzijds ben ik ook wel benieuwd naar jullie plannen/tips ivm zulks reizen.
Je mag dus ook antwoorden als je de reis al gedaan hebt.

Of zelfs als je zoiets hebt van man man kies toch een locatie zoals.... veel leuker om uw 6 maand door te brengen...

Enfein we horen het wel,

Grtn,
Nils
nilsvdh@hotmail.com

Hoi,

Ik ben van plan om begin december te vetrekken voor 3 maanden. Eerst Australië tot half of eind januari en dan Nieuw-Zeeland tot eind februari.
Heb jij al een route of iets concretere plannen?

Als ik de reacties zo lees kunnen we misschien met een aantal mensen samen een camper huren?

Au)nz

hey Nils,

heb je al concretere plannen?
Ik zou zelf ook voor 6 maanden willen vertrekken.
zoek je nog reisgenoten?
grtjs Els

hoi

ik ben jeroen uit rotterdam en ik ga op 1 november 2008 backpacken in australie

ik begin in melbourne en via de kustlijn eindig ik met de jaarwisseling in sydney om vanaf januari naar nieuw zeeland te gaan en daar 3 maanden te backpacken van noord naar zuid

misschien heb je intresse en kan je me mailen of msnen feijenoordrotterdam@hotmail.com

groetjes jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...