Oktober of november weekje relaxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobietje

New Member
Ik wil er in oktober of november eventjes tussen uit. Aangezien ik niet graag alleen reis, hoop ik hier een toffe reisgeno(o)t(e) te vinden. Ik had een 10-tal dagen relaxen op Mallorca in gedachten, maar andere voorstellen zijn zeker bespreekbaar.

Ik ben een vrouw van 32 jaar en woonachtig te Brecht. Ik hou van cultuur, uitstapjes maken, wandelen, dagje strand, shoppen, lekker eten, terrassen, avondje uit, ... . Ik ben zeker niet iemand dat vroeg in bed zal kruipen, maar ik ben ook geen feestbeest meer die elke nacht wakker is tot in vroege uurtjes. Ik verkies altijd wel voor wat luxe, zo mag het hotel een 4 of 5 sterrenhotel zijn.

Voor diegene die er ook even tussen uit willen en interesse hebben, stuur gerust een berichtje.

November zou ideaal zijn ;)
Zin in 10 dagen Canarische eilanden, net nog iets warmer dan Mallorca dan ...

Laat gerust nog iets weten!
Grts Koen

Die periode zegt mij wel iets , maar ik vrees dat Mallorca zo laat op het jaar niet meer zo fijn is .M.A.W. beetje verder vliegen :)

hey bobietje

ik ben frederik en ben eveneens 32j, ik kom net uit een relatiebreuk maar de vakantie voor oktober (zon en 5 sterrenhotel) is reeds geboekt en ben dus nog op zoek nr iemand om meet te gaan, vermits ik juist uit een relatie kom ben ik absoluut niet op zoek naar nieuwe liefde maar leuke persoon om mee te gaan. Kwa intressse heb ik ongeveer hetzelmfde ingedachten als hetgene u da

vervolg van mn bericht... Kwa intresses heb ik ongeveer hetzelfde in gedachten als hetgene u daar opsomt. Al hoeft niet alles samen te gebeuren he, vermits het zonde zou zijn van de reis te annuleren schrijf ik u dit berichtje. Jan kan indien intresse hier iets achterlaten of me een mailtje sturen naar [email protected] en kan ik je ook nog wat meer info bezorgen en fotos van het resort enzo.

Ik ben een niet- lesbische vrouw van 39 jaar uit de regio Oost-Vlaanderen. Ik zie het wel zitten een weekje weg naar Mallorca of de Canarische Eilanden.

Hoi, ik ben de eerste twee weken van Oktober vrij en heb mijn oog laten vallen op Gran Canaria.. ben een vrouw van 36 en net zoals jij kies ik tijdens het reizen voor een mix van cultuur, natuur en relax. En het wordt nog leuker als ik dat kan delen.. dus zegt het je wat; laat maar weten.. ;-) Grtjs

Ik zie dat de persoon geen reactie heeft, zijn er mensen die graag in een groepje wil gaan naar de Canarische Eilanden?

Laatst bewerkt:
Hey,

Vrouw van 24 jaar zoekt ook een reisgezel. Zou wel meer voor het voorjaar 2017 zijn wegens knieoperatie.
Zoek het beetje hetzelfde in een reis als jij.

Groetjes,

Sarah

Hier komt niet veel schot in he ;)
Nog iemand vrij de laatste twee weken van november, gran canaria of Tenerife?

Bobietje,

Ik ben Wendy een spontane dame van 34 jaar.
Door de relatie breuk met mijn vriend zou ik mijn droomreis naar Thailand alleen moeten maken.
Maar alleen is maar alleen.
Ik ben dus op zoek naar iemand die mij zou willen vergezellen tijdens de reis naar Thailand van 23 okt tot en met 8 nov.
De zonvakantie is reeds geboekt in een 4*-hotel.

Spreekt je dit aan of wens je graag nog wat meer informatie?
Aarzel dan niet en stuur een mailtjes naar [email protected].

Groetjes,
Wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan