Oktober - zonnige vakantie in Europa

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Jean Paul, 1 jul 2018.

Tags:
  1. Jean Paul

Jean Paul New Member

Hallo,

Ik ben een 36 jarige man uit regio Oostende en wil in oktober nog wat nazomeren.

Ik ben iemand die graag rustdagen combineert met 'actie-dagen' (50/50). Niks moet, alles mag. Het zijn vooral de meest spontane dingen, die het leukst zijn.
    Geen verplichting alles tesamen te doen. Iedereen doet wat hij graag wil doen.

Een zonnige, dichtbij vakantie leek mij dus de ideale vakantie. Landen/steden/regio's zoals Cyprus, Malta, Sevilla, Algarve, Kreta hebben nog mooi weer in oktober.

Iemand die in Oktober niet in het koude en regenachtige Belgie wil vertoeven, geeft maar een seintje.

2. reisgenoot0412

reisgenoot0412 New Member

Hoi Jean Paul.. oktober kan zeker een prima periode zijn om te gaan;). ik ga deze zomer niet weg zoals het er nu uitziet dus wat later in het jaar is wel een optie.. qua landen kan ik het mij prima vinden in jou keuzes, en denk dat de canarische eilanden daar ook wel bij zouden kunnen horen.

Groetje

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie