L LaViajera Well-Known Member 25 jul 2017 #1 Wij (2 v, allebei 34) zijn op zoek naar reisgenoten voor Oman van ca. 28/10 - 12/11. We zijn van plan heen te vliegen naar Dubai en terug vanuit Muscat. Rondtrekken met huurauto en overnachtingen in hotels. Oman is afwisselend: van de kust (snorkelen, reuzeschildpadden, ...) tot het binnenland (woestijn, maar ook historische forten en oude dorpjes). Wie heeft zin om mee te gaan?
Wij (2 v, allebei 34) zijn op zoek naar reisgenoten voor Oman van ca. 28/10 - 12/11. We zijn van plan heen te vliegen naar Dubai en terug vanuit Muscat. Rondtrekken met huurauto en overnachtingen in hotels. Oman is afwisselend: van de kust (snorkelen, reuzeschildpadden, ...) tot het binnenland (woestijn, maar ook historische forten en oude dorpjes). Wie heeft zin om mee te gaan?
M Mediterraans New Member 29 jul 2017 #3 LaViajera zei: Wij (2 v, allebei 34) zijn op zoek naar reisgenoten voor Oman van ca. 28/10 - 12/11. We zijn van plan heen te vliegen naar Dubai en terug vanuit Muscat. Rondtrekken met huurauto en overnachtingen in hotels. Oman is afwisselend: van de kust (snorkelen, reuzeschildpadden, ...) tot het binnenland (woestijn, maar ook historische forten en oude dorpjes). Wie heeft zin om mee te gaan? Klik om te vergroten... Ik wil dolgraag mee! Alleen weet ik nog niet of ik dan vrij kan nemen... dat weet ik pas in september
LaViajera zei: Wij (2 v, allebei 34) zijn op zoek naar reisgenoten voor Oman van ca. 28/10 - 12/11. We zijn van plan heen te vliegen naar Dubai en terug vanuit Muscat. Rondtrekken met huurauto en overnachtingen in hotels. Oman is afwisselend: van de kust (snorkelen, reuzeschildpadden, ...) tot het binnenland (woestijn, maar ook historische forten en oude dorpjes). Wie heeft zin om mee te gaan? Klik om te vergroten... Ik wil dolgraag mee! Alleen weet ik nog niet of ik dan vrij kan nemen... dat weet ik pas in september
L LaViajera Well-Known Member 1 aug 2017 #4 Wij gaan binnenkort onze vlucht boeken, maar voorlopig hebben zich nog geen andere kandidaten gemeld, dus de kans is reëel dat je in september nog mee kan .
Wij gaan binnenkort onze vlucht boeken, maar voorlopig hebben zich nog geen andere kandidaten gemeld, dus de kans is reëel dat je in september nog mee kan .
J Jo70 New Member 15 aug 2017 #5 Hey! Ik ben ook aan het uitkijken om tijdens deze periode naar Oman te gaan. Is er eventueel nog een mogelijkheid om aan te sluiten? Gr, Jo
Hey! Ik ben ook aan het uitkijken om tijdens deze periode naar Oman te gaan. Is er eventueel nog een mogelijkheid om aan te sluiten? Gr, Jo
L LaViajera Well-Known Member 25 aug 2017 #6 Hey Jo, Sorry voor het late antwoord, maar je kan nog mee . Heb je een prive-bericht gestuurd.