On the road: West Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

LiesbethDL

New Member
Hallo,

Ik ben Liesbeth, 23 jaar en kom uit Oost Vlaanderen. Ik zou via deze weg graag mensen ontmoeten die even enthousiast zijn over reizen als ik en samen me u/ jullie een prachtige reis maken.

Ik ben er wel nogal vlug bij, maar ik zou gedurende het jaar men mede reisgeno(o)t(en) graag eerst wat beter leren kennen...
Het zou dus de bedoeling zijn in juni 2012, (dik) 2 weken te gaan reizen in West Amerika..

De verschillende hoogtepunten die ik graag zou zien zijn:
San Francisco - Yosemite NP - Death Valley - Las Vegas - Zion - Grand Canyon noordkant - Monument Valley - Grand Canyon zuidkant - San Diego - Los Angeles

Maar ik sta open voor alle suggesties... Ik hou van avontuur (paardrijden, raften, hiken) maar tevens van rustig genieten van alle pracht... De ideale mix van cultuur en natuur!

Indien intresse stuur je mij maar een berichtje en praten we verder :good:

groetjes :smile:

Geïnteresseerd, zeker weten!

Het is inderdaad wel vroeg, maar als je in het onderwijs staat zoals ik kun je vakanties makkelijk plannen. Zo ging ik vorige zomer naar India, het jaar ervoor naar Senegal. Ook een Amerikaanse roadtrip staat hoog op mijn lijstje, dat moet je gewoon eens gedaan hebben. Zelf ben ik 26 jaar, ik woon in Leuven en werk bij tienjarigen in Brussel.

Als je nog meer kandidaten vindt en eens wil afspreken: laat mij dan zeker iets weten!

Tinne

westkust amerika

Hoi, ik ben Annelies en 29 jaar. Deze reisformule spreekt mij zeker aan!
Ik heb sinds een tweetal jaar ook de reismicrobe te pakken. De voorbije twee jaar ben ik met Bouworden naar Mexico en Thailand geweest. Allebei onvergetelijke ervaringen! Natuurlijk moet je daar dan ook nog wat werken en kan enkel in de weekends en de laatste week veel van het land zien.
Daarom dat ik het nu eens op een andere manier wil doen. Ik droom al een tijdje van om met een auto de westkust van Amerika te ontdekken. De hoogtepunten die je opsomt, daar kan ik me zeker bij aansluiten. Ik sta in het onderwijs, enkel de maanden juli en augustus zijn voor mij mogelijk. Voor mij is een maand ook geen probleem.

Groetjes,
Annelies

Dag Liesbeth,

ik heb in september ongeveer de reis gedaan die jij hier voor ogen hebt.
Enkel San Diego heb ik niet gedaan, maar wel nog enkele andere plaatsen.
Ik ben drie weken weggebleven (inclusief de vluchten) en dus het is wel mogelijk.
Maar zoooveel speling is er natuurlijk nie :)
Ik heb vooral gekampeerd (wat echt wel een surplus aan de vakantie was).
Er zijn zoveel mooie kampeerplaatsen en als je toch van natuur houdt is dit zeker een aanrader.

Moest je nog vragen hebben van autohuren/campings/vluchten/bezoekjes...
vraag maar :)
Ik woon ook in O-Vl, nabij Gent, en kan u alles wel k uitleggen als je het wilt
Maar wees gerust, het wordt een schitterende reis om NOOOOOOIT te vergeten! :)

groetjes!

hey hey,

Ben je nog op zoek naar een reisgenoot?
Heb de laatste jaren het plezier gevonden in reizen en t laat me nu niet meer los.
Ik heb je hoogtepunten gezien en het lijkt me echt geweldig. Ik heb enkele jaren geleden de oostkust van big Amerika gezien en t was geweldig. Naar t schijnt zou de westkust nog beter zijn. Ik droom er al een tijdje van deze trip te maken en dromen blijven soms dromen tenzij je er zelf iets aan doet. Vandaar mijn reactie op je oproep. Ik hoop dat t nog nie te laat is. Ik hou van avontuur en nieuwe uitdagingen, mn grenzen verleggen en andere culturen leren kennen.

Naar vakantieperiode toe maakt t voor mij nie zo veel uit. Ben vrij mn verlofperiode te kiezen.
Wel met een maximum van 1 maand. Ma da zal wel genoeg zijn zeker? hihihihi.....
Sommigen in mijn vriendengroep hebben al kinderen en de anderen zagen deze trip nie echt zitten, vandaar dat ik op deze manier een leuke reisgenoot(of reisgenoten) zoek. T is eens iets anders hé.

Ik hoop dat het nog nie te laat laat is en dat er nog plaats is voor een extra reisgenoot.
Oh ja,voor ik het vergeet,mijn naam is Peter en ik ben een gezellige,spontane en sportieve
Liiiimmmmbbbbuuuurrrrggggeeeerrrr..... hihihihi.

Grtz Peter en hopelijk tot binnenkort wanneer we mekaar ontmoeten om onze te trip voor te bereiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan