Oostenrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Annemariek, Oostenrijk mooi land! En relaxed met de trein lijkt me ook wel wat. Eind aug. wordt ik 59. Tot zover een "match". Nader kijken of we reis maatjes kunnen worden?

Hoi Annemariek en Irma,

Oostenrijk kom ik graag en dan bij voorkeur Ost Tirol. Als jullie interesse hebben om gezamenlijk wat te ondernemen laat maar horen. Ik kan de vakantie redelijk flexibel inplannen rond die tijd.

Ben ook net 60 geworden en nog wel te vinden voor een actieve en relaxte vakantie. Hoor graag van je/jullie.

Ik heb ook wel intresse in een weekje ( of langer) Oostenrijk. Lekker wandelen, van de bergen genieten en van het lekkere eten en drinken.

Hoi Roland,
Als ik ga, dan zeker voor een week of twee. Moet de vakantie van "de Corona tijd" nog inhalen. Wachten we even wat de dames er van vinden.

Hoi Annemariek, Irma en Roland,

Weet niet of er nog interesse bestaat om wat te gaan ondernemen, richting de Alpen.
Voorstel is om elkaar eens te treffen en elkaar te leren kennen. Kunnen we ook gelijk onze wensen bespreken en eventueel een datum vast leggen voor de vakantie.

Hoor graag van jullie.
Groeten,

Piet Jan

Goedemorgen allen, sorry voor de late reactie. Ik heb nog interesse echter (maar) voor 1 week vanaf 1 september.

Hoi Irma,

Wat mij betreft geen probleem een late reactie, nog niet vertrokken richting de Alpen.

Zullen we eens plannen gaan smeden voor een vakantie in Oostenrijk. Ik weet in ieder geval dat ik de 14 september moet werken i.v.m. een volledige fabrieksstop.

Zouden we het leuk vinden elkaar eens te treffen, zijn we geen volledige vreemden voor elkaar als we op vakantie gaan. Ik kom uit de randstad (regio Leiden) en ben in het weekeinde vrij. Als we elkaar eens centraal ontmoeten kunnen we tijdens een (strand, bos, heide-) wandeling elkaar leren kennen en de wensen bespreken.

Ik doe dan gelijk maar een voorstel voor het komen de weekeinde 20 of 21 augustus. Laat even weten uit welke regio je / jullie komen gaan we samen kijken naar een locatie om kennis te maken.

Hoor graag van jullie
Groeten,

Piet Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan