Oostkust van USA - roadtrip - 11/07 tot 1/08

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimitriC

New Member
Hallo

Ik ben Dimitri uit Beringen, België.
Van 11/07 tot 01/08 plan ik een roadtrip met een gehuurde auto langs de Oostkust van de VS: van New York tot Miami. Het is de bedoeling zowel de steden als de natuurparken te bezoeken.
New York, Pennsylvania, Maryland, Virginia, North Carolina, South Carolina, Georgia and Florida.

Via dezelfde formule heb ik in 2013 de natuurparken en steden van Californië en Nevada gedaan, dit was een onvergetelijke ervaring.

Aangezien ik werk als ingenieur bouwkunde kan ik enkel tijdens de 3 weken van het bouwverlof (11/07 tot 01/08).

Als je dit ook ziet zitten mag je mij altijd iets laten weten.

Groetjes

Dimitri

Hallo

Ik ben Dimitri uit Beringen, België.
Van 11/07 tot 01/08 plan ik een roadtrip met een gehuurde auto langs de Oostkust van de VS: van New York tot Miami. Het is de bedoeling zowel de steden als de natuurparken te bezoeken.
New York, Pennsylvania, Maryland, Virginia, North Carolina, South Carolina, Georgia and Florida.

Via dezelfde formule heb ik in 2013 de natuurparken en steden van Californië en Nevada gedaan, dit was een onvergetelijke ervaring.

Aangezien ik werk als ingenieur bouwkunde kan ik enkel tijdens de 3 weken van het bouwverlof (11/07 tot 01/08).

Als je dit ook ziet zitten mag je mij altijd iets laten weten.

Groetjes

Dimitri

Super-plannen!
Wat voor een reisgenoot zoek je? Iemand van middelbare leeftijd valt waarschijnlijk uit de boot? :-)
Eventueel wil ik wel een woordje meer uitleg geven op je mailadres.
Ik hoor het dan wel, hé. En alleszins een geweldige reis gewenst.

Hey Lily

Bedankt voor je reactie.
Maar ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd om mee op roadtrip te gaan.
Nog veel succes met de verdere reizen!

Groetjes

Ik zie het wel zitten om met je mee te gaan. Ik ben 28 maar ik heb geen rijbewijs. Als jij het niet erg vindt om de hele reis achter het stuur te zitten, laat dan gerust wat weten. Ik vertel dan graag wat meer over mezelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan