Op lang zonnig avontuur met de camper...ga je mee?

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Bas de Bruijn, 3 apr 2018.

1. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

Ben jij diegene die er graag voor langere periode op uit wil naar de zon?

Ik ben Bas, 35 en klaar voor een geweldige nieuwe uitdaging.

- Prachtige tochten door de natuur
    - Vrij kamperen...en gratis (y)
    - Mooie steden bezoeken
    - Chillen op het strand
    - Kampvuurtjes maken
    - Leuke mensen ontmoeten onderweg
    - En als je het leuk vindt muziek maken, yoga, spa, wellness, etc.

Elke dag is anders met de camper. Vrijheid en avontuur!

Spanje of Portugal? Italie, Marokko of Griekenland?

Ben je nieuwsgierig? Pm me en misschien rij jij dan binnenkort wel in deze hippe camper:

2. aramisa

aramisa Member

Hallo,

Ben inderdaad nieuwsgierig.
    Hoe zie je dit, met 2 of met meerderen ?

De ingrediƫnten die je opsomt, zijn we welbekend, want ik doe jaarlijks overlands (van +- 3 maanden) met een truck, waar deze zaken permanent aan bod komen, maar met veel minder comfort dan met een camper.
    Dus ben ik er zeker mee vertrouwt.

Ik ben een single vrouw uit Antwerpen, weliswaar 58 jaar. En misschien is dit niet echt wat je zoekt ?
    Wel even meegeven dat ik altijd reis met jongere mensen en er tot heden geen klachten waren die met mijn leeftijd te maken hebben. Ik ben een nogal actief persoon met vrij veel energie en zin voor avontuur, waardoor mijn leeftijdsgenoten dit niet kunnen volgen en ik mij snel verveel bij hen. Vandaar mijn bewuste keuze om met jongere mensen op te trekken.

Ik hoor het wel indien je interesse hebt ...
    Groetjes,

417-P9270876.JPG

3. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

Ik heb je een pm gestuurd Aramisa (y)

4. reissmurf

reissmurf New Member

Dag Bas,
    lijkt me boeiend, heb al veel gereisd, meestal in goedkope pensions of dorms
    maar met een camper heb ik nog niet gedaan, heb interesse
    ben een actieve man van 48j uit Leuven

5. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

Leuk! Check je pm :)

6. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

En hierrrr is mijn vertrekdatum: 30 september! Ik wil voor in ieder geval een half jaar erop uit.

7. hasja

hasja New Member

Wat een leuk idee. Lijkt me wel heel leuk, alleen ik zit nog een tijdje met mijn werk ;)

8. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

Dank je wel voor je berichtje Hasja. Ooit zat ik ook met mijn werk, totdat ik me realiseerde dat dat echt niet zo belangrijk is. :sneaky:

9. GiVee

GiVee New Member

You're living the dream man! Love it :)

10. Greet1983

Greet1983 New Member

Hey Bas,

Wat een zalige plannen man ;-) Ik loop al langer met het gedacht om er nog eens een tijdje op uit te trekken maar denk dan eerder aan Aziƫ. Ik heb mij wel voorgenomen om wat vaker gewoon een verlengd weekend in het buitenland door te brengen. Misschien dat we dan wel eens kunnen afspreken? Van waar ben jij ergens? Heb alvast zeker interesse om eens af te spreken en elkaar te leren kennen. Ik vermoed dat we snel gaan weten of wij op gebied van reizen overeenkomen of niet. Als jij dit ziet zitten hoor ik het graag :) .

Groetjes,
    Greet uit Mol

11. Bas de Bruijn

Bas de Bruijn New Member

Ik heb nog steeds dezelfde plannen. Wie gaat er mee binnenkort?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie