Op reis in Augustus / September

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin1986

New Member
Hey,

Ik ben Kevin, 25 jaar en zou graag in de periode van Augustus / September ergens naartoe op reis gaan. De bestemming maakt niet zoveel uit zolang het maar zonnig en warm is :)

Als er iemand interesse heeft (m) of (v) van ongeveer dezelfde leeftijd stuur mij gerust een mailtje

Ik ben een actief persoon die graag dingen doet dus enkel en alleen aan het strand liggen is niet voor mij bestemd. Relaxen moet kunnen maar doe graag ook eens een activiteit of dingen gaan bezichtigen. Lekker gaan eten en vooral plezier maken.

Groetjes Kevin

En wat heb je zoal in gedachten ?
Ik wil nog een reiske maken eerste week van september.

Weet zelf nog niet hoe of wat, maar ben ook niet iemand die heel de dag aant strand ligt en niet die heel de nacht in een dancing zit, op reis gaan om te genieten en de toerist uit te hangen (dingen bezoeken)

Ik zou tussen 28 juli en 15 augustus een week naar Rhodos gaan. Het eiland bezoeken en na een excursie wat aan het zwembad uitrusten. En 's avonds nog een terrasje doen. Zin om mee te gaan?

Actieve vakantie = surfvakantie!!

Hey Kevin,

Ik ben ook nog op zoek naar een reispartner voor die periode....
https://reisforum.net/zoek-een-reisgenoot/7993-surfvakantie-periode-25-8-tem-16-9-a.html

Ik garandeer je, eens je de surfkriebel te pakken hebt, laat die je niet meer los. :cool: Een surfvakantie staat voor: hele dag in 't water met de plank, af en toe wat chillen op het strand, socializen met andere surfers, lekker eten en drinken, beetje cultuur opsnuiven, feestje bouwen 's avonds, ....

Je ziet maar of het je interesseert.

Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan