Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op reis in dec, jan, febr of met Kerst en nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristiendp

New Member
Hallo,

ik ben Kristien, 30 jaar en heb nog drie weken verlof, te nemen voor einde februari en zou deze willen invullen met reizen. Ofwel een reis van drie weken, ofwel verschillende kortere reisjes afhankelijk van de reacties.

Waarnaartoe maakt niet echt uit, maar ik ben nogal actief, hou van wandelen en fietsen, en zou dit op reis ook zoveel mogelijk willen doen. Geen zon zee en strand - bestemmingen dus.

Ook tijdens de feestdagen is't geen probleem om weg te zijn (met veel plezier zelfs.)

Zegt het je iets of heb je een idee....geef een seintje

groetjes

Kristien

Dag Kristien,

Het idee klinkt zeer goed, had je al iets in gedachten?
Ikzelf heb de laatste 2 weken van december vakantie en de eerste van januari.
In die periode kan een reisje wel.

Wim 33j.

Hallo

Ook ik zou graag rond nieuwjaar op reis gaan. Dus als jullie nog op zoek zijn naar gezelschap, laat het maar weten.

Ann, 33 jaar

reizen

hallo kristien

ik ben van plan om naar het wk veldrijden te gaan zien in sankt wendel duitsland, dit weekend van 28 29 30 januari

ik ga dan ook wandelen met hond en cultuur

mss ging een vriend mee maar nog niet zeker

groeten

Maarten

misschien een ideetje?

Vertrek 03/01/2011 7u tot 08/01/2011 10u
Fuerteventura
Hotel + vliegreis , 2 kamers met dubbelbed + slaapbank
met keuken en living, handdoeken en lakens inbegrepen
met privé zwembad
max. 5 personen + baby
Te koop wegens overmacht
Alleen ernstige kopers aub
tel 0486137490

Prijs 2000

jan, feb

Hey Kristien,

Ik ben altijd geïntresseerd in een actief reisje. Ga ook graag fietsen en wandelen of trekken. En kan momenteel wel een vakantie gebruiken van een weekje of zo. Ik sta voor veel bestemmingen open en jan. of feb. is voor mij geen probleem.

Dus als je nog altijd zin hebt en je verlof is nog niet op dan laat je maar iets weten!

Bart, 35j uit Antwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...