Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op reis naar Thailand, alleenstaand met 2 jongens 10-13 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lola1978

New Member
Hi,

Ik zou graag in juli/ augustus dit jaar met mijn zoontjes naar Thailand willen. Ik zoek reizigers met kinderen die in deze periode ook willen gaan en we samen wat dingen kunnen ondernemen.

Ik ben 44 jaar en accountmanager van beroep. Ik zou graag een rondreis willen maken van ongeveer 3 weken. Het is niet zo dat we perse in alles samen zouden moeten reizen maar het zou wel leuk zijn om elkaar (wellicht vaker) te treffen bij de rondreis.

Verder hou ik ook zeker van gezelligheid, een drankje een dansje. Mijn kinderen zijn over het algemeen vrij rustig (voor zover jongens dat onderling kunnen) en makkelijk in de omgang. Zwemmen, spelletjes, auto’s, voetbal, freerunnen en trampolinespringen gaat hun interesse naar uit.

Wie o wie zou dit avontuur samen met mij willen delen en er een leuke en gezellige reis van willen maken.

hai hai

ik zoek ook een reismaatje om naar de zon tegaan
ik heb dan wel een kindje van 1.5jaar maar die is vrij makkelijk
spanje temp 23 graden combi vakantie tripjes strand zwembad

grt marjolijn uit hoofddorp

Hoi lola,
Ook ik ben op zoek naar een reismaatje. Ik ben Cristel, 41 jaar, anesthesiemedewerker van beroep, heb een dochter van 11 jaar en wil graag met haar op reis. Volwassenen:kind op reis is mooi maar ik denk dat het voor zowel mezelf als voor mijn dochter prettig is om niet alleen maar volwassen versus kind te hebben en dat het van grote meerwaarde is om speelkameraadjes te hebben en voor mezelf iemand waar ik als volwassenen tegen kan praten. En nee, voor mij hoeft het zeker niet zo te zijn dat alles samen is, liever niet zelfs. Maar bij een klik denk ik dat het heel fijn kan zijn om een reispartner te hebben die een aanvulling is.
Ik heb geen idee hoe het op dit forum werkt maar laat me verrassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...