Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op reis naar zuid europa! september

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartt83

Member
Op reis naar zuid europa!
Op reis naar zuid europa! portugal italie?
Hallo allemaal, ik ben een 30 jarige die richting het zuiden wil ergens in eind augustus of september. Voor een weekje of iets langer .

Wat ik vooral niet zoek is een pure strand vakantie,avondjes horen erbij maar disco's ben ik niet dol op. Ik hoor graag van je als je geinteresseerd bent en een beetje rond mijn leeftijd. M of V is allemaal ok, zolang het maar een hoop gezelligheid opleverd
veel kan er nog besproken worden!!

laat iets weten

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Bart,
Ik ben een 51 jarige man uit Halle, mijn vriendin gaat liever niet mee op reis, daarom zoek ik ook al een tijdje naar een reisgenoot voor een weekje tot 10 tal dagen zonvakantie in het zuiden met vliegtuig. Ik zoek ook vooral en rustvakantie met en natje en een droogje. je kan mij mailen op guido.ghysels@telenet.be Voor mij is begin september prima, is dan ook wat goedkoper. mijn gsm 0495 16 24 37 maar ik werk in een dagbladhandel dus kan niet altijd antwoorden. grts Guido

Hey Bart!

Onder het topic 'Reis naar Zuid-Europa juli-augustus' zijn we ook nog op zoek naar reisgenoten voor Zuid-Europa. Misschien kunnen we ons samen voegen.
Laat maar van je horen. En andere geinteresseerden natuurlijk ook zolang er nog plaats is in de auto.

Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...