Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op reis naar zuid europa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartt83

Member
Op reis naar zuid europa! september

Op reis naar zuid europa! portugal italie?
Hallo allemaal, ik ben een 27 jarige die richting het zuiden wil ergens in eind augustus of september. Voor een weekje of iets langer . Dit forum is nieuw voor mij, . Helaas ben ik binnen mijn vriendenkring de enige die dit ziet zitten (andere willen alleen duur resort en ik heb geen leuke vriendin meer om mee te nemen
)

Nu ben ik nieuwsgierig of er mensen zijn met dat zelfde probleem en misschien mee willen of ergens willen meeten zodat we niet alleen hoeven te zijn. Ik hou van lekker eten en drinken, rond hangen in de natuur, steden bezoeken en niet te veel te plannen. In ieder geval een hoop ontspanning en alles op het gemakje. Verder ben ik op zoek naar veel gekheid en gezelligheid, humor is een must haha!

Wat ik vooral niet zoek is een stap- en zuip vakantie, biertjes horen erbij maar disco's ben ik niet dol op. Ik hoor graag van je als je geinteresseerd bent en een beetje rond mijn leeftijd. M of V is allemaal ok, zolang het maar een hoop gezelligheid opleverd

veel kan er nog besproken worden!!

Laatst bewerkt:
Hey,

Ben wel geïnteresseerd. Wat betekent voor jou eind augustus? Heb je al bepaalde steden in gedachten? Met auto, trein, vliegtuig of al liftend?

Laat maar iets weten.

Johan

Reis naar het zuiden.

Hallo Johan en Bart,

Zijn jullie al overeengekomen om erop te trekken en te genieten van een zonnige zuiderse vakantie naar
bestemming waar je ook mooie natuur, cultuur, ... kan verkennen.
Ik heb ook de mogelijkheid om nu te vertrekken op vakantie met als laatst mogelijke vertrekdatum op 2 september voor een
10-tal dagen.
Ik val misschien wel wat uit jullie leeftijdscategorie maar voel mij nog steeds dertiger die open staat om te genieten van een
afwisselende vakantie met als belangrijkste kenmerken gezellige reisgeno(o)t(en) die open staan om er een toffe vakantie
van te maken met nodige plezier.
Ik kan gerust dit weekend ergens afspreken in een centrale stad van onze woonplaatsen om te zien als onze vakantieplannen
met elkaars ideeën overeenstemmen en de klik er is om een toffe reis aan te vatten.

Grtn,
Michael

Dag Bart,

ik vind dit ook wel goed klinken! Ik ben 30j en woon in Gent. Ik ben ook geen al te grote planner en meer het 'we zien wel'-type. Ik ben biologe van opleiding dus loop graag in het groen maar kan ook heel erg genieten van steden. Bestemming maakt mij eigenlijk ook niet veel uit, ik vind alles leuk. Vervoersmiddel is mij ook eender (trein, fiets, auto,...) en ook op vlak van slapen maakt het mij niet uit (hostels, tent,...). Ik ben dus eigenlijk redelijk gemakkelijk... . Alleen zou ik het liefst wel een beetje low budget houden.
Enige probleem is dat ik verplicht verlof moet nemen tussen half juli en half augustus. Valt er met jouw data nog te schuiven?

groetjes,

Lore

hey lore
het is leuk je reactie te lezen.
ik heb het gevoel da we ongeveer naar hetzelfde zoeken. voor bestemming is het al goed.
met den auto is voor mij goed.
de rest is me toch een beke te veel avontuur.
tenten en jeugdherbergen zijn voor mij ook het leuke gepasseerd.
den tijd van Dranouter is een voor mij stukje voorbij.
voor mij kan den periode gemakkelijk passen
ik heb namelijk als ik het een paar weken op voorhand weet gemakkelijk te regelen.
anders kunnen we wel ne keer afspreken.
laat iets weten

grts

Hallo iedereen,
Ik zie dat dit onderwerp gestart is in 2011, maar de laatste reactie dateert van vorige week... dus ik weet niet hoe "actief" jullie hier nog zijn;-)
Zelf ga ik graag op reis maar veel van mijn vrienden zijn gesetteld, hebben minder interesse om te reizen of minder verlof.
Lore, net als jij heb ik sowieso verlof tussen half juli en half augustus en woon ik in Gent. Bart, ik denk dat ik jou dan weer volg in het niet op zoek zijn naar zuipvakanties e.d.
Zelf had ik deze zomer graag een soort roadtrip gedaan naar het Zuiden. Of eventueel vliegen naar Portugal en dan het stuk Porto-Lissabon gaan verkennen.
Ik weet niet of jullie ondertussen al plannen gemaakt hebben en of jullie nog plaats hebben voor een derde reisgenootje maar laat gerust iets weten.
Ik ben 27 jaar.

Groetjes
Elke

Hallo,
zijn er nog mensen die in het korte zin hebben om een reisje te maken.
nie te kort, nie tee lang. ergens tussen 5 en 8 dag
laat maar weten of er iemand zin heeft in een leuk reisje, kan het gebruiken.
de locatie is voor mij nie echt bepalende factor.
gewoon nie naar de koude

grts

heykes, ik heb wel zin in een reisje naar italie of kroatie, of liefst nog griekenland ofzo, kan het ook gebruiken.
ben 30tiger uit oostvlaanderen.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...