Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op reis willen maar geen idee naar waar of met wie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey iedereen,

Ik ben Mike, 26 en kom uit West-Vlaanderen en zou graag in de komende periode wat reizen.
Ik heb geen enkel idee naar waar, maar ik ben niet van plan om weer een saaie zonvakantie te doen!
Ik heb 2 jaar aan een stuk gewerkt en mijn contract is nu ten einde dus ben ik eventjes niet gebonden aan iets, vandaar dat dit me de ideale periode leek om te gaan reizen.
Ik zoek geen luxe en comfort , gewoon ergens van plaats tot plaats reizen in hostels lijkt me prima!
Iemand die mij wat tips kan geven? Iemand die ook binnenkort vertrekt en nog een reisgenoot zoekt?
Tips tips tips!! ?

Hoi Mike

Ik lees je oproep op het reisforum.
Jij wilt graag op vakantie maar weet niet waar naar toe maar
wel van plaats naar plaats reizen.
Heb jij wel eens aan Inter-Rail gedacht?
Dat is een avontuurlijke vakantie met de trein.
Je koopt 1 x een ticket en dan kan je voor 22 dagen of zelfs een hele maand
onbeperkt met de trein door Europa reizen.
Komende zomer ga ik weer zo'n avontuurlijke treinrondreis maken.
Hiervoor ben ik ook nog steeds op zoek naar een toffe reisgenoot.
Ik ben een sportieve en avontuurlijke single uit NL.
Mocht je interresse hebben om mee te gaan, laat gerust een berichtje achter.

Groeten van John uit Wageningen, NL

Hi Mike

Thailand ? De Balkan ? ( daar ga ik zelf naar toe, vanaf 01.04.2015, 4 maanden lang, 9 landen) Griekenland ? India ? Zuid-Afrika ( niet echt "on a shoestring"-land), Kaapverdië ?

Alles hangt af van je budget, natuurlijk

Groetjes
Gecko

Dag Mike,

Ik ben 27 en kom uit Limburg en zit zo een beetje met hetzelfde als gij. Het plan was om naar Singapore te gaan, maar mijn reisgenoot laat het afweten. Dus, wat nu???
Voor mij hoeft zo ver niet te zijn als Singapore. Als ik maar gewoon gedurende max. 2,5 weken kan backpacken, ben ik zeker tevreden.

Ik hoor het wel!
Grtz,
Boej.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...