Ik ben Laura, 23 jaar, en in nood voor een welverdiende vakantie
Het alleen reizen schrikt me nog wat af dus ik ben op zoek naar een reisgenootje voor midden september (7 tem 20 september).
Ik ben geen zon-zee-strand hanger maar kan wel genieten van een dagje rust. Ik kick op avontuur en het is mijn droom (zoals velen hier) om zo wat de hele wereld te zien!
De bestemming maakt op zich niet zoveel uit. Ik heb wel een voorkeur voor de eerder verre reizen (buiten Europa). Continenten zoals Azië en Zuid-Amerika spreken me het meest aan.
Ik ben sinds vorig jaar terug van mijn meest ultieme ervaring op vlak van reizen. Ik ben 3 maand naar Oeganda getrokken om er te werken in een ziekenhuis als verpleegkundige. Sindsdien kan ik het reizen niet meer uit mijn hoofd zetten.
Wil jij mijn reispartner worden, aarzel dan zeker niet om te reageren Maakt niet uit wie je bent of wat je doet! Als het klikt wordt het zeker en vast een super reis!
Hoi Laura
En al iemand gevonden voro mee op reis te gaan?
Ik heb zelf al veel gereisd maar zou dit jaar graag in september in europa op reis gaan.
Groetjes
Maarten
En ik zoek iemand om in de 2de helft van september, of desnoods iets later naar Antalya te gaan in een 5 sterrenhotel all inclusive. Ze hebben daar 320 dagen op de 365 zon. De temperatuur zou er juist van pas zijn. Niet te warm en niet te koud.