Op zoek naar een spontane open reisgezel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss zoekt

New Member
Hallo reislustige mensen

Ik ben V, 33j, single en op zoek naar iemand die met mij mee wil op wereldreis...
Moeilijk om leeftijdsgenoten te vinden, die bovendien, open en spontaan zijn en zelfde doel hebben..

Wereldreis: 1jaar rondtrekken naar zuid Amerika, Azië, Australië..
Heb al wat reiservaring, maar telkens kortere periodes..ik wil er een unieke belevenis van maken, graag met iemand die daar ook voor openstaat...
Mix van cultuur, ontspanning en avontuur..
Graag low budget..maar af en toe mag het wel eens iets extra s zijn...

Wie heeft zelfde dromen, maar durft ook de beslissing niet te nemen?
Mail me: [email protected]

Hallo,
Ik zoek een avontuurlijke m/v reisgenoot om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende +- 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je oa ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : [email protected]

groetjes.

Hallo reislustige mensen

Ik ben V, 33j, single en op zoek naar iemand die met mij mee wil op wereldreis...
Moeilijk om leeftijdsgenoten te vinden, die bovendien, open en spontaan zijn en zelfde doel hebben..

Wereldreis: 1jaar rondtrekken naar zuid Amerika, Azië, Australië..
Heb al wat reiservaring, maar telkens kortere periodes..ik wil er een unieke belevenis van maken, graag met iemand die daar ook voor openstaat...
Mix van cultuur, ontspanning en avontuur..
Graag low budget..maar af en toe mag het wel eens iets extra s zijn...

Wie heeft zelfde dromen, maar durft ook de beslissing niet te nemen?
Mail me: [email protected]

Hej,

zoek je misschien iemand om in de winter (jan februari maart) 2017 een vijftal weken rond te toeren ergens in de zon??

hoor graag iets van je!

groetsels
annick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan