Booking.com

Op zoek naar gezellige reisgenoten

CarliTravel

New Member
Hoi!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Carlissa, 24 jaar en woonachtig in Eindhoven. Werk als klantadviseur voor mobiele telefonie! Ik houd van reizen, vakanties, dagje of weekendje weg, lekker eten.

Afgelopen twee jaar ben ik niet op vakantie geweest, omdat ik niet echt iemand had die met me mee wilde en ik zo via een forum nog niet durfde.

Nu stap ik uit mijn comfortzone en ben ik op zoek naar gezellige reisgenoten. Het liefst voor midden april of eind mei/begin juni. Ik sta open voor iedere vakantiebestemming, zolang ee maar cultuur te zien is en we ook gewoon af en toe kunnen relaxen! Liefst iemand tot max. 35 jaar, man/vrouw mag beide.

Uiteraard vind ik het wel fijn als er een klik is en zou ik je beter willen leren kennen, mocht je interesse hebben!

cavetrol

New Member
Hoi!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Carlissa, 24 jaar en woonachtig in Eindhoven. Werk als klantadviseur voor mobiele telefonie! Ik houd van reizen, vakanties, dagje of weekendje weg, lekker eten.

Afgelopen twee jaar ben ik niet op vakantie geweest, omdat ik niet echt iemand had die met me mee wilde en ik zo via een forum nog niet durfde.

Nu stap ik uit mijn comfortzone en ben ik op zoek naar gezellige reisgenoten. Het liefst voor midden april of eind mei/begin juni. Ik sta open voor iedere vakantiebestemming, zolang ee maar cultuur te zien is en we ook gewoon af en toe kunnen relaxen! Liefst iemand tot max. 35 jaar, man/vrouw mag beide.

Uiteraard vind ik het wel fijn als er een klik is en zou ik je beter willen leren kennen, mocht je interesse hebben!
hallo,
Qua leeftijd klopt het niet echt, maar misschien klikt het wel om te reizen!

marjo

New Member
hai carli

ik zoek dus net als jou leuke reisgenoot zon zee strand cultuur gezelligheid zowel voor stedetrips als zon vakantie ben 38 maar voel me totaal niet zo ga zelf om de paar mnd naar mallorca alleen maar samen nog gezellig grt mar

Frank86

New Member
Hoi carlissa,

Ben 32, woon alleen aan de andere kant van Nederland. Sorry, niks aan te doen, echter:

Een rondreis, spreekt me aan, jouw advertentie ook.
En Eindhoven ligt dan best wel op de route...
Vervoer, heb ik.
Ervaring, heb ik ook
Middelen voor een rondreis, aanwezig.

Uiteraard is een klik belangrijk, vandaar ik ook reageer, anders weten we het nooit.

Geef maar een seintje als je denkt hier kan ik misschien wel wat mee, mits je nog niet voorzien bent.

Greetz frank:)

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Leuk, ik ben hier net nieuw, dus geen idee hoe dat werkt... mailen een optie?
Door op iemand zijn naam te klikken kan je een privé conversatie starten. Conversaties zijn altijd privé en je kan er zelfs meerdere mensen aan toevoegen. :)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan