Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Op zoek naar mede-avonturiers om mee te "bushwhacken"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels Vandamme

New Member
Hallo, Ik ben op zoek naar medereizigers avontuurlijk genoeg om met me te "bushwhacken". Bushwhacking is in principe freerunning / freeclimbing dwars door de wildernis, à la Tomb Raider: over rotsen, logboeken, hellingen, stromen etc. Ik heb veel ervaring hiermee, en zolang je in een niet al te schaarsbevolkt gebied bent, is het onmogelijk om te verdwalen: gewoon kompas volgen in eender welke richting en je komt op een weg uit. Ik heb een aantal lange-afstandspaden doorwandeld waaronder de Appalachian Trail (USA, 3500 km), maar mijn favoriete stukken waren altijd die waarin ik verloren liep, waar het pad eindigde en ik geen andere keuze had dan om helemaal in de natuur op te gaan. Ik heb een plaats of tijd nog niet bepaald, dat is voor een deel aan jou.

Hey Niels, klinkt interessant. Ik ben altijd voor een avontuur en uitdaging te vinden. Heb al wandeltochten gedaan v een aantal weken maar nog niet het type wat je hier beschrijft. En aangezien er altijd ruimte is voor verdere ontdekking..Laat maar weten indien je plan nog steeds geldt. Grtz Ellen

Zeker. Het is nu wel wat koud voor bergen, maar als je wilt kunnen we het al eens uitproberen in België op een dagwandeling, ofwel in Wallonië of misschien in Vlaanderen als je in de buurt woont. Waar woon je? Ik woon in West-Vlaanderen. In bossen op het platteland is het wel moeilijker te bushwhacken omdat er veel meer struikgewas is, maar het geeft in elk geval een gevoel van. Je kunt me ook contacteren op infinitarianism at gmail com of 051802668 (zondagavond tot donderdagmiddag) als je wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...