op zoek naar reismaatje.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

backpackje

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben van plan om in september/oktober 2010 te gaan backpacken. Alleen in mijn omgeving heeft iedereen nog studie en/of werk en kunnen dus niet mee. Omdat het mij leuker, gezelliger en veiliger lijkt om niet alleen te gaan, ben ik op zoek naar een reismaatje! :smile:
Het hoeft niet de hele reis te zijn want je ontmoet genoeg mede reizigers, maar om een begin te maken samen kan ook..
Mijn plan grofweg tot nu toe:
Wat ik altijd al wilde doen en daarom leek dit mij een mooi begin: de transmongolieexpres. Deze eindigt in Peking. Dan via China door reizen naar Thailand, Cambodja, Laos en daarna als eindpunt backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland. Omdat aus en nz de landen zijn waar ik altijd al zoooo graag naar toe wilde, wil ik hier dan ook het langst verblijven. Lekker de outback in en hier en daar werken om de reis zo low budget als mogelijk te maken..
Ik ben van plan om ongeveer een jaar weg te blijven..

Niks staat trouwens nog vast en ik sta helemaal open voor andere ideeën! Want zo'n reis kan je niet helemaal van te voren tot in de puntjes uitstippen :P

Zin om mee te gaan?? Dan hoor ik het graag :D
Groetjes!

Hey,

Ik ben Jessie (19j), ik zoek ook nog een reispartner, ongeveer dezelfde datum en ook low budget :)
Moest je interesse hebben mag je me altijd mailen / msn op [email protected]
een reis staat nog echt op voorhand vast, maar ik zou wel zeker ook Zuid Amerika willen doen :)

Grtz jessie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan