Hallo! Sinds mijn Erasmusjaartje vorig jaar heb ik de reiskriebel zwaar te pakken. In dat jaar heb ik 10 landen bezocht. Graag zou ik dat dit jaar evenaren. Maaar dit jaar werk ik, met weinig vakantie als gevolg. Daarom wil ik zoveel mogelijk citytrips doen.
Wil jij op citytrip in Europa en zoek je nog iemand om mee te gaan? Count me in! Maakt weinig uit naar waar!
Hey, dit jaar ben ik niet echt van plan om een 'grote' reis te maken maar zou ik liever eens een citytripje maken. Eind april ga ik al een paar dagen naar Londen. Misschien kunnen we samen een citytripje maken? Heb je een voorkeur naar waar je zou willen gaan en wanneer?
Over mezelf...ik ben Mieke, 28 jaar en ik woon in Herentals. Vanwaar ben jij?
Ik ben ook van plan om dit jaar enkele citytrips te doen. Ik denk o.a. aan Lissabon, Londen, Parijs, Rome, ... Ik ben 27 jarige dame uit Vlaams-Brabant.
Interesse? Laat maar iets weten.
Ik ben Elke, 27j uit Oost-Vlaanderen (België).
Het lijkt erop alsof je citytrip plan wel aanslaat Zelf ben ik daar ook altijd voor te vinden.
Londen en Parijs zijn nog niet zo lang geleden maar Lissabon en Rome zijn ook nog twee steden die op mijn to do lijstje staan!
Laat me gerust iets weten als jullie plannen maken
Groetjes
Ik ben Debby,23j uit Oost-Vlaanderen.
Ik zou graag in de paasvakantie een citytrip doen.
Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit naar waar als ik maar eens een korte vakantie heb.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
groetjes Debby
Hey, Ik ben Sam, 23 jaar uit Oost-Vlaanderen. Ik heb eventueel ook wel interesse om eens samen met wat mensen van hier een citytrip te doen. Beetje afhankelijk van wanneer het zou zijn (want heb al wel wat reisjes in het vooruitzicht), en natuurlijk een beetje de bestemming (maar ik sta eigenlijk voor veel dingen open, uiteindelijk is het toch altijd een beetje wat je er zelf van maakt)
Misschien een idee om eens af te spreken met enkele mensen die hier interesse hebben. Is toch altijd leuk om je er iemand bij te kunnen voorstellen. Als je elkaar al een klein beetje kent gaat concreet afspreken ivm een citytrip oid waarschijnlijk vlotter.
hoi, ik ben een vrouw van in de 30 en zoek een reisgenote (vrouw) om naar Kopenhagen te gaan van 19-21 september. Ik zou met een reisgenote gaan maar deze kan door omstandigheden niet meer gaan.
Ik hoop dat je interesse hebt.
Ik ga dit topic weer eens boven halen, aangezien ik een oproepje hebt dat hier wel past:
Toevallig mensen die zin hebben om deze zomer mee te gaan op een korte citytrip? Ikzelf (24 jaar) en een meisje van hier op het forum (23 jaar) zouden graag een citytrip doen naar Londen in juli of augustus en we zoeken nog wat mensen om mee te gaan. Het is de bedoeling om hier een groepje jonge mensen samen te brengen om samen enkele dagen naar Londen te gaan. Heb jij toevallig interesse ? Laat gerust iets weten