Hoi , ik ben een slanke man van 64 jaar ( Gelderland ), en ben het alleen reizen en vakantie beu, en zoek daarom een man tussen de 55 -70 jaar , voor vakanties , de gezelligheid en natuurlijk gezamenlijk de kosten te delen.
Ik ben altijd vriendelijk, altijd opgewekt en ook altijd positief ingesteld, ik zie het glas halfvol . Welke aardige leuke man ziet het zitten ( na een kennismaking ) met mij dit avontuur aan te gaan ? Mocht er een klik zijn, sta ik ook open voor meerdere activiteiten ( Bioscoop , Restaurant ).
Met vriendelijke groet P.
Hallo Ik ben een man van 66 jaar en net gepensioneerden en zou graag kennis maken met je. Mijn vrouw houd niet van de zon,maar ik dus wel. Ik zo graag met jou op vakantie naar Spanje Italië of Cran Cannaria.
Ha Pjotr,
Je advertentie spreekt me wel aan. Ik ben ook (bijna) 64 en op zoek naar iemand om af en toe mee weg te gaan. Ben niet zo van de verre vakanties. Liefst in Europa. Met de auto of vliegtuig. Weekendjes weg zijn ook leuk. Kortom.....vind veel dingen leuk.
Hoor graag van je!
Groet,
Ed
Beetje korte reactie
Zoals gezegd ; alleen is niet leuk
Hou van zon strand en vooral niet te lang weg
Luieren, goed gesprek ; brede interesse
75 ; kan helaas niet lang wandelen
Ik ben een man van 71 en zoek naar avontuur. Ik ben wel ondernemend maar ook voorzichtig en wil met eigen auto naar Nepal in September. Wie zoekt nog meer om een uitdaging?