Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Opzoek naar reisgenoot - 10 dgn of meer - augustus - vliegreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieswallyn

New Member
Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar iemand die mee wil reizen voor een relaxte vakantie in het buitenland... Ben een lieve gekke jonge dame van 21 lentes en zin voor avontuur. Normaal zou ik met betse vriendin weggaan maar plannen gaan niet door wegens haar tweede zit! Ik wil immers niet thuisblijven maar alleen is maar alleen.
Mijn idee van een reisje: met de vlieger naar een zonnig mooi land, half pension, samen leuke plannen maken, lekker lui zijn maar af en toe toch eens plaatsen bezoeken, s avonds uitgaan en gek doen, watersporten... Gewoon het ons zelf plezant maken.
Mannen of vrouwen, maakt niet uit, liefst wil rond mijn eigen leeftijd...
Ik kan begin aug vertrekken maar moet voor de 23ste aug thuis zijn voor doop van mijn metekindje!

Interesse??? Laat me gauw iets weten! Ik ben benieuwd naar reacties!

vliegvakantie augustus

Hey Lies, ik ben een 28-jarige jongeman die in augustus ook nog een aantal weken verlof heeft en die bij voorkeur ergens in't zonnige buitenland wil spenderen ;-). Een toffe bestemming en ginder enkele uitstapjes doen, genieten van het strand en de zon, 's avonds gezellig iets gaan eten en noem maar op. Dus als je nog steeds op zoek bent naar leuk gezelschap, dan mag je zeker en vast iets laten weten! En anders wens ik je nog een fantastische vakantie toe! Groetjes Steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...