S sabine81 New Member 18 jan 2010 #1 Wie wil er met mij mee op orca safari in Noorwegen?! Vertrek is halverwege november 2010 Ik heb altijd al een keer orca's in het echt en in het wild willen zien en heb besloten dat het dit jaar gaat gebeuren! Dus wie gaat er mee met deze leuke jonge vrouw van 28 uit Den Haag?! Laat het me weten!
Wie wil er met mij mee op orca safari in Noorwegen?! Vertrek is halverwege november 2010 Ik heb altijd al een keer orca's in het echt en in het wild willen zien en heb besloten dat het dit jaar gaat gebeuren! Dus wie gaat er mee met deze leuke jonge vrouw van 28 uit Den Haag?! Laat het me weten!
R reisje New Member 28 jan 2010 #2 Waaw, klinkt gaaf. Heb je wat meer informatie (organisatie, prijs, ...)? Groetjes, Wen
E eclipske Member 28 feb 2010 #3 orca's Lijkt me ook interessant, heb je iets meer info over 't budget en de duur van de reis...? Greeting, een Belgje.
orca's Lijkt me ook interessant, heb je iets meer info over 't budget en de duur van de reis...? Greeting, een Belgje.