'Oud op nieuw' anders vieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrien651

New Member
Ahoi!

vroeg me af of er hier nog mensen zijn die oudjaar eens een andere wending willen geven...
In die zin....met iemand nog onbekend, ergens in het onbekend nieuwe jaar willen inzetten? :-)
Hopelijk komt dit niet te vaag over...
Ben zelf 26jaar, omgeving mech (anwerpen) en heb weliswaar een leuke vriendenkring maar wil dit jaar precies niet lukken om iets te plannen dus vandaar....mijn warme oproep!
Hoop alvast op enkele enthousiastelingen!!

groentjes

Hey Katrien,

Het spookt al enkele dagen door mijn hoofd om die dagen ergens anders door te brengen. Heb al wat zitten zoeken maar nog niets concreet tegengekomen.
Had gedacht aan wat winterse omstandigheden (omdat het hier nog niet veel te betekenen heeft) maar sta voor veel open.

Ik ben Man 36j,van uit de kempen.

Grts,
Bart

Je hebt hier alvast een super enthousiasteling gevonden!!!
Laat maar weten wat je plannen tot nu toe zijn. Ikzelf heb nog niets concreet op het oog dus voor mij staat alles open.

Groetjes,

Kathy, 34, Vlaams-Brabant

Zie het ook wel zitten om nieuwjaar elders door te brengen, mijn originele plan, oud en nieuw vieren in Bantheville Frankrijk, gaat helaas niet door door te weinig enthausiaste mensen.
Misschien heb ik hier meer geluk.

Ik heb alleen het probleem dat ik pas de 29ste 's morgens kan vertrekken en ik moet de 3de in de vroege namidag weer terug zijn om wille van het werk.

Wat zijn de voorstellen voorlopig?

Ahoi!

vroeg me af of er hier nog mensen zijn die oudjaar eens een andere wending willen geven...
In die zin....met iemand nog onbekend, ergens in het onbekend nieuwe jaar willen inzetten? :-)
Hopelijk komt dit niet te vaag over...
Ben zelf 26jaar, omgeving mech (anwerpen) en heb weliswaar een leuke vriendenkring maar wil dit jaar precies niet lukken om iets te plannen dus vandaar....mijn warme oproep!
Hoop alvast op enkele enthousiastelingen!!

groentjes

Ik zie dit ook wel zitten! Ben 29-jarige dame uit Gent. Is er al iets concreets afgesproken? We zullen wel rap moeten beslissen/ondernemen! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan