Oudjaar buiten België

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ik heb nog zo'n 6-7 dagjes verlof op te nemen dit jaar, en ik heb mijn zinnen gezet op het vieren van de eindejaarsperiode en oud-op-nieuw op een locatie in het buitenland. Ik had eerst het plan opgevat om met iemand naar ergens te gaan in Centraal-Europa, maar die persoon moet helaas eerst een professionele verplichting nakomen op een andere locatie en het wordt niet de geplande trip die we beiden hadden...

Londen zou dicht bij de deur zijn, maar eigenlijk beschik ik over wat budget om toch het een beetje verder te zoeken. Zo tussen 27 en 31 december.

De muzikale festiviteiten opzoeken in het swingende Rio, op pad gaan in Tel Aviv, of het 'coole' Stockholm, allemaal ideetjes die kunnen.
Misschien iets met een strand aan en leuke uitgaangsplekken. Heb een lichte voorkeur voor een kust- of eiland omgeving, maar sta open voor vanalle goede concepten! Via Groupon heb ik bvb. een mogelijkheid gezien in le Grand Massif (dus ook om op de latten / snowboard te staan) op appartement voor 'n voordeliger boekingtarief, maar je moet zeker met 4 zijn.

Laat maar horen wie zich geroepen voelt om mee te brainstormen over een puike locatie en plekken om te bezoeken, en asap een vlucht en verblijf te boeken.

Wat essentiële informatie over mezelf: 28, m, 1m71, humoristisch en easygoing, praat vlot over vele dingen mee (oké, behalve de voetbal en tuinieren dan), past zich vlot aan aan nieuwe omgevingen, meertalig (Nl, Fr, Eng, Dts, Itl) en alleen maar allergisch aan droogstoppels en egotrippers :p .

Meer vragen, bedenkingen, voorstellen ? Stuur ze gerust !

-Nico

Laatst bewerkt:
Dag Nico al iemand gevonden om een reisje te doen?Bel maar gerust op,ik heb 2 weken verlof in de kerstperiode....092796206 of 0471719998

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan