OVERLAND

Status
Niet open voor verdere reacties.

aramisa

Well-Known Member
GEZOCHT :

Avontuurlijke m/v reisgenoot om in Midden-Azië (Georgie, Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan) een Overland te doen in de zomer of herfst '17, gedurende +- 6 weken.

Indien die 6 weken te lang zijn, kan er ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).

Een eventuele mogelijkheid is deze Overland (of iets gelijkaardigs in overleg) : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus

Ik heb reeds verschillende ervaringen met een Overland-truck : in '14 heb ik 12 landen van Oost-Zuid Afrika doorkruist en vorig jaar 4 maand door Zuid-Amerika.
Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Ik ben een single vrouw van 57 jaar en jong & avontuurlijk ingesteld.

Indien je interesse hebt en meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.
Je kan me mailen op : [email protected]

417-P9270876.webp

Ondertussen sta ik enkele stappen verder :
- het word inderdaad deze Overland : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus
- de vertrekdatum is 06/09/17 en eindigt op 24/10/17.
Maw een overland van 49 dagen ter plaatse (ipv de 42 d op de site), maar hiervan kun je eventueel je beperken tot een deel ervan.

Iemand interesse om mee te gaan ?
Groetjes, Pascaline

Mijn vliegtuig is ondertussen ook geboekt en de prijzen vallen me. waar wacht je nog op ?
Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan