Booking.com

Overwinteren in Spanje

JohnTheNomad

New Member
Ik ben officieel met vroeg-pensioen zoals dat zo mooi heet en heb de komende winter van 01-11-2019 tot 31-03-2020 een appartement gehuurd direct aan strand en zee. Het appartement heeft 3 slaapkamers en 2 badkamers en een ruim balkon en is van alle gemakken voorzien zoals wifi internet an een keuken met o.a. vaatwasser. Graag wil ik deze woning delen met iemand die ook easy going en straight forward is. Ik drink graag een koffie op een terrasje ergens en in de namiddag een drankje met een tapa erbij. Oh ja, ik spreek behoorlijk goed Spaans.

Lutvdk

Member
Ik ben nog niet op pensioen, wel 4 maanden verlof vanaf 25/9
Maar ik wil gaan rondtrekken, had ergens op dit forum gezien dat jij dat ook deed, maar niet in mijn vrije periode
Groetjes
Lut

Lutvdk

Member
Zoek je nog iemand om mee rond te trekken?
zo ja, welke land(en)? vanaf ongeveer 25/9 kan ik vertrekken

JohnTheNomad

New Member
Waar ik eind september ben kan ik nu onmogelijk zeggen. Nu ben ik in Thailand halverwege Bangkok en het zuiden maar plan ook nog om naar Vietnam en Indonesie te gaan. Ik bekijk het per dag waar ik naartoe ga....

ielde

New Member
hey...ik zie het wel zitten om ergens in jan-feb goeiedag te komen zeggen ...ben je nu al in tenerife? oo,ja,ben w- vlaamse van 62...groetjes hilde

ielde

New Member
hallo....kan je eens een berichtje sturen als je dit gelezen hebt? daar ik nergens antwoord krijg betwijfel ik als dit wel aankomt...grts hilde

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan