Paardrijvakantie...Low budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvie

New Member
Hallo,

Ik ben een 22jarige superavontuurlijke meid die een droom wil vervullen... Te paard voor zo'n 2 maanden door Frankrijk en Spanje te trekken. Overnachtingen zouden in de ecologische boerderijen kunnen. Zelf heb ik nog geen ervaring met endurance rijden, rijd wel al lange tijd paard. Momenteel woon ik in Barcelona, maar ik kom tegen januari vermoedelijk terug naar huis.

Het is een gekke droom, maar ik zie die echt wel realiseerbaar. Ik wil gewoon buiten een organisatie gaan, en het superavontuurlijk aanpakken... Op de boerderijen kan een paar uur gewerkt worden zodat overnachting en eten gratis wordt. Hetgeen handig is bij zo een lange tijd reizen. Ik zou het liefst deze zomer doen, maar mss is het beter om het in september, oktober te doen, zodat ik meer tijd heb om te sparen...

Kan je me begrijpen, voel je ook zo een ongeloofelijke drang om de natuur in te trekken met het natuurlijkste transportmiddel ooit... Het staat nog niet concreet op poten... Omdat ik het mezelf mss een beetje uit mijn hoofd probeer te praten omdat dit toch iets te riskant is om alleen te doen...

Ik hoop van iemand reactie te krijgen

leuk!

hi,

lijkt me schitterend, maar... dan moet je toch min of meer eigen paard hebben als je erg ver wil rondtrekken voor zolang?

Ikzelf ben wel van plan volgend jaar te gaan rondreizen, low-budget, en weet wel al plaats in Spanje waar er trektochten begeleid kunnen worden, je krijgt gratis huisje om te wonen dan...

Maar als je wil, kunnen we gerust es verder nadenken hierover!!!

Mail me gerust op [email protected]

groetjes
en *VROLIJK KERSTFEEST*

Ooh! met dit idee zit ik eigenlijk ook al heel wat jaartjes in mijn hoofd! lijkt mij echt super! en ook vooral om het idd zelf te regelen en wel zien waar het schip strand... ik rij ook al heel lang paard, maar het probleem (volgensmij): ik heb geen eigen paard! jij wel dan? mijn email: [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan