Pafos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieke

Member
Hallo reislustige 40 tigers
Ik zoek een reisgenoot om naar het zonnige Pafos te trekken. Pafos ligt in het zuidelijke deel v Cyprus.
ik wik pafos bezoeken nu het de culturele hoofdstad van 2017 is. Het liefst in het voorjaar mr najaar kan ook.
zoek een reisgenoot(e) die wat wil relaxen maar ook het culturele aanbod wil proeven.
bij voorkeur iemand van rond de 40; zelf woon ik in zone 09
meer info over Pafos kan je vinden in het tijdschrift pasar, no1 van 2017!
Benieuwd naar passende reacties
Groetjes Nieke

Hoi Nieke.. ik heb zelf ook het idee om Cyprus te bezoeken en het griekse deel vooral.. Wanneer zou je kunnen/willen gaan?
Ik ben zelf een Man van 39 uit Noord Brabant.

Hallo,

Ik heb eventueel ook interesse. Ben wel geen 40-tiger maar een 50-tiger, die steeds met veel jongere mensen op reis ga, omdat mijn leeftijdsgenoten veel te saai zijn.
Dus als dit geen belemmering is, dan hoor ik het wel.
Ikzelf ben een single-vrouw en woon in Antwerpen.

Groetjes, Pascaline

Dag Nieke...

Ik zoek iets voor februari of maart... even weg... Ik ben nog nooit in Griekenland geweest. Wel al een aantal andere landen. Turkije en Noorwegen zijn het verste...

Ben 39 jaar, en hou van bergen, zon, eten, natuur, cultuur, ... vanalles wat. Heb nood om er eens uit te gaan...

Ben van Leuven.
Kan altijd eens afspreken om eens kennis te maken...

Groetjes
Ellen

Vorige bericht was ook voor Pascaline... en andere geïnteresseerden...

Ik zoek wel vrouwelijk (hetero) reisgezelschap, dit om het simpel te houden. Heb een vriend...

Extra groetjes;)
Ellen

hallo Ellen,

Het spijt me, februari of maart zit er niet in voor mij : ik ben nog niet zo lang thuis en in maart ga ik al skiën, waardoor dit te kort op elkaar valt. Maar vanaf april ben ik beschikbaar voor allerlei reisplannen.
Groetjes, Pascaline

Voor mij is dat prima ! We kunnen eind maart nog eens contact nemen om dan concreet af te spreken. Nienke, ben je dan ook nog van de partij ?
Pascaline

Hallo Nienke & Pascale & Ellen,

Ik ben 39 jarige vrouw die ook wel een reisje wil meepikken. Ik hou van zon, zee, cultuur, eten,...
Ik ben uit regio Oost-Vlaanderen en ben op zoek naar vrouwelijk (hetero) reisgezelschap.

Als jullie eens afspreken, wil ik gerust ook eens komen.

Groetjes Jessie

Hallo Nienke & Pascale & Ellen,

Ik ben 39 jarige vrouw die ook wel een reisje wil meepikken. Ik hou van zon, zee, cultuur, eten,...
Ik ben uit regio Oost-Vlaanderen en ben op zoek naar vrouwelijk (hetero) reisgezelschap.

Als jullie eens afspreken, wil ik gerust ook eens komen.

Groetjes Jessie

Hallo Jessie Pascale Ellen

Met een privéberichtje te sturen gaat het communiceren veel makkelijker.
februari maart is miss iets te kortbij, en graag wil ik ook eerst een kennismaken vooraf; als jullie eens willen afspreken laat me iets weten.
grtjs Nieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan