Ik ga van 19 tot en met 23 juli – al snel dus – naar Parijs – reisgenote heeft moeten afhaken, dus ik zoek er een andere
Het hotel is een goed driesterrenhotel aan de rand van Parijs – met bus of metro zijn we zo in het centrum – heb er al eens gelogeerd – kleine, maar goed uitgeruste kamers – Hôtel de la Jatte ( dus op het eilandje de la Jatte, midden in de Seine ) – ik heb vier nachten met ontbijt geboekt – ik verwacht een kamer met een tweepersoonsbed, dus dat moeten we delen – ik heb voor een zacht prijsje kunnen boeken – ik zoek: reisgenote voor hele of deel van trip – wat we al dan niet samen doen in Parijs valt af te spreken. Zelf heb ik al een Thallys-ticket vanuit brussel, dus dat wordt afspreken in Parijs.
Zin paar daagjes in de lichtstad voor zeer klein prijsje met leukste reisgenote die je kan vinden
? Laat iets weten!
Choeke uit Brussel
P.S. Kamer delen is 't gevolg van boeking met een vriendin
- promoties zijn merkelijk goedkoper met twee, omdat ze berekend zijn op gebruik tweepersoonskamer.:bad:
... de markt houdt niet van singles ...
:frown:
Dus dit is gewoon een praktische regeling - geen romantische uitnodiging - ik hecht er zelf geen belang aan of mijn reisgenote hetero of lesbisch is: PARIS est à tout le monde!
)