Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

partnergezocht voorvrijwilligerswerk in Grand Canyon (+GoedkoopWest-Amerikaontdekken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven_027

Active Member
Hoi,

Ik zoek ook iemand om mee op reis te gaan. Ik heb echter weinig geld om uit te geven en dacht daarom aan een vorm van vrijwilligerswerk. Momenteel zie ik het volgende het meeste zitten:

[DLMURL]http://www.wep.be/01285/nl/Jobs-Stages-Vrijwilligerswerk/Natuurwerven/USA/Natuurwerf[/DLMURL]

Ik zoek iemand die met me mee wil. Eventueel interesse? ZEKER LATEN WETEN! het plan is om van september tot december te gaan.

Ik sta ook open voor vele andere dingen. Indien er een groepje vrienden is dat de states gaat doorkruisen met een auto, dan zou je me een enorm pleizer doen mij mee te nemen, haah (minder kosten ;-))

ik heb echter slechts een budget van iets boven 2000 ALL INN!!! Daar kom je denk ik niet ver mee als je een jaar wil reizen?

Hoe dan ook, mensen die van September 2009 tot Juni 2010 willen reizen, vrijwilligerswerk willen uitvoeren, of iets dergelijks moeten me zeker contacteren, want het enige dat me momenteel nog tegenhoud is het feit dat ik er alleen op uit moet.

Indien iemand weet waar ik nog reispartners kan vinden mag je me dit ook steeds laten weten, want ik ben eigenlijk dringend op zoek naar iemand (of meerderen).

(Ik ben een 22jarige leerkracht, belg, makkelijk in de omgag en sta voor alles op reisvlak open

Enkel serieuze voorstellen aub, want ik sta al vrij ver met planning enzo en ga dus echt wel een jaartje de wereld verkennen op de een of andere manier).

Groetjes!

Sven

Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid, als jullie een roadtrip maken van maar enkele maanden, (to december), is dit ook zker oké hé!

Iedereen die een roadtrip ergens ter wereld wil maken van enkele maanden en die nog een plaatsje vrij heeft: let me know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...