Dag Filip, Emilie en andere gegadigden,
Zelf ben ik 34 jaar, sportief en ook jong van geest. Net als jullie ben ik ook een felle voorstander van wandeltochten doorheen ongerepte natuur.
Ierland heb ik al een paar keer bezocht en de "Connemara" en de "Ring of Kerry" zijn inderdaad absolute aanraders! Ook op het adembenemende Corsica ben ik al geweest.
Maar het is pas lente en tegenwoordig vliegt Ryanair op Corsica, Sardinië en Sicilië. Ik heb zonet die bestemmingen eens rustig vergeleken en doe graag een zo concreet mogelijk voorstel om de tweede week van de paasvakantie een fly&drive te doen naar Sicilië.
Eindhoven - Trapani 12/04 17:55
Trapani - Eindhoven 19/04 14:50
Totaalprijs (heen en terug, inclusief tax) per persoon en enkel met handbagage: 49,58 euro
Een huurauto (goedkoopste type A: Fiat Panda) kost er 180 euro (te delen door het aantal reisgenoten). Ik heb Hertz vergeleken met Avis en Europcar en Hertz komt er als vanouds het goedkoopst uit.
Benieuwd wat jullie hierover denken? Eventueel kan er nog een vierde persoon bij, maar dat lijkt me echt het maximum binnen deze prijscategorie.
Eerlijkheidshalve voeg ik er nog aan toe dat een vlucht naar Sardinië ongeveer hetzelfde kost en de huur van een auto net iets hoger ligt.
Bijkomende voorstellen of alternatieven zijn uiteraard meer dan welkom!
Met vriendelijke groeten,
Stefan