1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paspoort nodig reizen naar Verenigd Koninkrijk?

Discussie in 'Wonen en werken in het buitenland' gestart door Joanna, 10 mei 2017.

1. Joanna

Joanna New Member

Hoi,

Mijn eerste topic, ben helemaal nieuw hier. Ik kwam op dit forum terecht omdat ik een vraag heb waarop ik net niet helemaal antwoord kreeg. Hopelijk hier wel!

Ik ben van plan over 40 dagen permanent naar het Verenigd Koninkrijk te verhuizen, nu vraag ik mij af of ik hiervoor een geldig legitimatiebewijs nodig heb, of (ook) een paspoort? Antwoorden zou ik heel erg op prijs stellen. Bij voorbaat dank!

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Je hebt zeker een legitimatiebewijs nodig, en ik zou je willen aanraden een Paspoort aan te vragen. Dit is niet vereist maar zal alles alleen maar makkelijker maken. Het alternatief is een
    registration certificate as a qualified person daarmee kan je dan je identiteit bewijzen.

3. Joanna

Joanna New Member

Dankjewel! Dus kort samen gevat ; Een paspoort is niet verplicht maar maakt de immigratie wel een stuk makkelijker?

4. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Inderdaad, dat is wat ik ervan denk. Voor dat formulier moet je ook betalen dus kan je beter een paspoort aanvragen.

Deel Deze Pagina