Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Patagonië Argentinie en/of Chili (ook noorden) / oktober 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonrisa

Member
Hallo!

Omdat het weer zowat begint te kriebelen om nog eens een stukje van de wereld te gaan verkennen... zou ik graag eind september / begin oktober 2015 Patagonië Argentinië en/of Chili (ook noorden) verkennen met de rugzak. De bedoeling is dus om te gaan rondreizen met het openbaar vervoer, logeren in goedkope hostels, zowel een mix van toeristische bezienswaardigheden alsook vooral de prachtige natuur, ... Mijn idee is om te gaan voor een 2-3tal weken. Qua reisroute staat nog niks concreet vast. In de maand september reis ik al met een groepje rond in Noord-Argentinië. Maar ik neem van hen allemaal afscheid in Buenos Aires eind september en zoek dus een reisgenootje voor de rest van mijn Argentinië / Chili avontuur.

Ik ben zelf een vrouw van 29 jaar met vrij wat reiservaring (Peru, Bolivië, Paraguay, Mexico, Guatemala, Rwanda, India, Cambodja, Sri Lanka, ...) En nu wil ik graag Zuid-Amerika nog wat meer verkennen en met medereizigers is dat des te leuker. Heb je interesse, dan laat je maar iets weten en dan kunnen we binnenkort eens afspreken.

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...