Patagonië najaar 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

fie08

New Member
Hallo,

Ik wil al lange tijd graag naar Patagonië. Dit najaar maak ik er mogelijk eens werk van.
Ik wou eens horen of er nog mensen met gelijkaardige plannen zijn? Of reizigers die in het najaar in Z-Amerika rondtrekken en een tijdje in deze regio vertoeven.

Ook tips van reizigers die er al geweest zijn, zijn welkom!

Er ligt nog niets vast maar het idee is om 3 à 4 weken weg te zijn in het najaar 2014, gebruik te maken van hostels, ter plaatse enkele excursies te boeken,...

Ik heb in 't verleden zowel groepsreizen gemaakt als zelf reizen ineen elkaar gestoken.

Ik ben 31, V, Mechelen en zoek bij voorkeur reizigers met al enige reiservaring en ongeveer zelfde ruime leeftijdscategorie. Ik versta Spaans en spreek het voldoende.

Groetjes

Dag Fie,
Ik heb een ticket geboekt van half november tem de eerste week van december naar Buenos-Aires. De bedoeling is om Punta Tombo/El Calafate/Torres Del Paine/Ushuaia te doen, inclusief vierdaagse W-trekking.
Ik ben 30, V, Oost-Vlaanderen en heb al enige reiservaring. Mijn reisgenote is 35, V, en van West-Vlaanderen afkomstig. Ik ben nieuw op dit forum, maar als je interesse hebt om verder te praten, stuur gerust een privéberichtje (als dat hier mogelijk is).

Groetjes

Dag Fie en Pluim,

Dit is al reeds jaren een droomreis voor mij, maar om het via een georganiseerde organisatie te doen is het me net te duur. Omdat de meeste van mijn vrienden al gesetteld zijn, is het niet makkelijk om gelijkgestemden te vinden.

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb wel al veel reiservaring zowel georganiseerd als alleen. In Zuid Amerika heb ik Brazilië en Peru gedaan. Echter was dat behelpen aangezien mijn Spaans zeer basic is.

Mijn mindset van reizen is avontuurlijk, aandacht voor cultuur, natuur. Trekking hier en daar, grenzen verleggen en ook lekker genieten. Ook lokaal eten en specialiteiten proberen is onontbeerlijk.

Ben 28j Man uit Zottegem, Oost-Vlaanderen

Waren er al meer concrete plannen. Graag een seintje.

Ik was al volop aan een alternatieve reis aan het bouwen, combinatie Cambodja en Laos. Maar niets is definitief voorlopig.

Periode oktober/november kan voor mij.

Hallo,

Dankjewel voor je reactie.
Mijn plannen zijn veranderd: het wordt Zuid-Afrika in oktober.

Maar Patagonië scoort nog steeds hoog bij mijn favoriete bestemmingen, dus wie weet voor volgend jaar.
Trouwens, Laos is ook wel super!

Groetjes, en alvast een prettige reis,
Sofie

Dag Leonaar,

Mijn plannen om Patagonië te bezoeken gaan nog steeds door, en ze zijn al redelijk concreet ondertussen. Ik stuur je een pb voor meer uitleg!

Hallo allen,

Dit najaar ga ik al naar Ethiopië, maar ik plan midden februari naar Patagonië te reizen. Daar zou ik dan graag een herfsttrekking doen. Het voordeel aan deze periode is dat het hoogseizoen er op zit en dus logies makkelijker en hopelijk goedkoper te vinden zijn en dat het weer kalmer - maar wel wat kouder - zou zijn.
Mensen met interesse, altijd welkom om iets te laten weten, ik heb nog geen concrete plannen dus alles is nog flexibel.
31, M, Zottegem
@Leonaar1986 , ik ben ook van Crazytown, wat een wereldstad toch :D

Dag Mik,

Indeed, crazy crazy town. Een wereldstad zou ik het nu niet exact noemen echter haha.

Ik ben nog aan het kijken of Pluim haar planning voor November haalbaar is, maar ik vrees ervoor en anders moeten wij misschien inderdaad eens samenzitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan