Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Peru/Bolivia Juli/augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonrrrisa

New Member
Hallo!

Ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om in juli/augustus rond te reizen in Peru en/of Bolivia, eventueel een paar weekjes talenschool te bezoeken of vrijwilligerswerk te doen en vervolgens door te reizen naar Argentinie

Vanaf september ga ik een half jaar onderzoeksstage lopen in Argentinie en omdat ik daarvoor nog zomervakantie heb, leek mij dit een mooie planning

Zelf heb ik vorig jaar 3 maanden spaans geleerd op een school in Costa Rica en heb ik daarna met een vriendin een maand door Nicaragua, Costa Rica en Panama getrokken. Mijn idee is om te gaan backpacken.....niet al te primitief maar zeker niet duur en luxe.
Peru trekt me vooral vanwege de cultuur...de inca's...tempels etc...en natuurlijk ook voor de geweldige natuur...en ook Bolivia met het Titicaca meer lijkt me geweldig!

Ik ben benieuwd of er mensen interesse hebben!!!
Groetjes Marlieke (ben trouwens 22 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...