Peru-Bolivië 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies193

New Member
Hallo,

Met de feestdagen in zicht wil ik mezelf het plezier gunnen om al te denken aan mijn volgende reis :-)

Ik zou graag in een zestal weken Peru en Bolivië bezoeken. Beide landen hebben een prachtige natuur dus ik zou zeker een aantal trektochten willen maken (zonder daarin te willen overdrijven). Als een actieve reis naar deze landen of één van de twee, je iets zegt, laat dan zeker iets weten!

Groetjes,

Annelies (29 jaar)

Ik vertrek op 24 mei naar Peru, het plan is om daar de Salkantay Trek naar Macchu Picchu te doen, en nadien nog wat rond te reizen. En ik zoek nog een reisgenoot :)

Hey!

Het is mijn ultieme droom om naar Zuid-Amerika te gaan en degene waarmee ik dit jaar deze droom zou realiseren, heeft me gisteren moeten teleurstellen, dus ik sta momenteel voor alles open... ;-)

Groetjes,

Klaartje (21 años :-) )

Hallo,

Met de feestdagen in zicht wil ik mezelf het plezier gunnen om al te denken aan mijn volgende reis :)

Ik zou graag in een zestal weken Peru en Bolivië bezoeken. Beide landen hebben een prachtige natuur dus ik zou zeker een aantal trektochten willen maken (zonder daarin te willen overdrijven). Als een actieve reis naar deze landen of één van de twee, je iets zegt, laat dan zeker iets weten!

Groetjes,

Annelies (29 jaar)

Hey,

Ik ben ook van plan om binnenkort Peru en misschien een stukje Bolivië te gaan verkennen. Mijn verlof begint van 9/04 tem 11/05/2014. Ik ben van het avontuurlijke type en hou ervan om plezier te maken.
Als je zin hebt om eventueel af te spreken en samen een deel van onze tocht te maken, geef maar een seintje!

Groetjes,
Sarah (31jaar, Gent)

Hallo =)

Ik ben wel geïnteresseerd in beide landen, zeker aangezien ik al drie jaar niet meer op reis ben kunnen gaan (wegens niemand beschikbaar om met mij mee te gaan).
Is er een bepaalde periode waarin je zou willen gaan?
Als je wilt verder babbelen, vraag dan maar naar mijn facebook of emailaccount ;)

Groetjes,
Dorien (21 jaar, op kot in Gent, maar van omstreken Aalst)

"vraag dan maar naar mijn facebook of emailaccount ;)"
Hi Dorien,
Een collegiale advies : doe het via PM, zodanig dat je privacy niet in gedrang komt...

Groetjes
Gecko:)

"vraag dan maar naar mijn facebook of emailaccount ;)"
Hi Dorien,
Een collegiale advies : doe het via PM, zodanig dat je privacy niet in gedrang komt...

Groetjes
Gecko:)

Ja dat was het plan, maar ben nog maar een paar dagen lang lid en moet nog wat wegwijs worden in het versturen van berichten :)

Ja dat was het plan, maar ben nog maar een paar dagen lang lid en moet nog wat wegwijs worden in het versturen van berichten :)

Hallo Dorien,

Als je naast je naam in de balk rechts bovenaan op "Postvak IN" klikt kom je bij "Conversaties" Daar kan je een nieuwe conversatie starten om een privé bericht naar iemand te sturen. Conversaties zijn altijd privé. Je kan ook meerdere personen toevoegen. Als je op de volgende link klikt kom je ook bij conversaties https://reisforum.net/conversations/
Dat is de beste manier op privé data of e-mail adressen uit te wisselen. :-)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb ook wel interesse. Is er al een groep van reisgenoten gevormd? Hebben jullie al afgesproken? Wanneer gaan jullie?

Groetjes,

Aagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan