Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dankjewel Kris. Ben gelijk even op jouw site geweest en die mag er ook zijn. We zijn (helaas) nog niet in Noorwegen geweest maar dat lijkt me ook een schitterend land!
Een ding moet je toch verklappen Loekie, ben je een professionele fotograaf? Ik heb met verbazing naar de fotoreeksen gekeken, vooral die van Peru. Ze lijken zo uit Grande of Traveler geplukt! Ook de grafische uitwerking van de site doet me vermoeden dat je dagelijks iets met beelden doet. Krijg in ieder geval zin om m'n koffers te pakken!
Hai Kris,
Haha, dankjewel. Nee hoor, professionele fotografen zijn we niet maar fotografie is wel een grote hobby van ons en in Peru en Thailand hebben we ons goed uit kunnen leven.
Mijn vriend heeft een automatiseringsbedrijf en sinds kort maakt hij ook websites, onze reiswebsites zijn dus een leuk oefenproject!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.