Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Peru - zomer 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanneke1983

New Member
Hallo reisliefhebbers

Deze 27-jarige meid is op zoek naar mensen die in juli en/of augustus 2011 voor 3 à 4 weken door Peru (en misschien Boliva) willen reizen.
De bedoeling is om met de rugzak rond te trekken en de meest interessante, toeristische plaatsen te bezoeken. Dit liefst zo budgetvriendelijk mogelijk.
Mocht je interesse hebben, laat maar iets horen...

U kan me ook contacteren via volgend e-mailadres: peru_2011@hotmail.be

Groetjes,
Vanessa

Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

leuke plannen! Peru staat ook al enorm lang op mijn verlanglijstje, dus ik wil wel wat meer van je plannen weten. Ga je het beperken tot alleen Peru of ook Bolivia of Ecuador meepikken?

Groetjes,
Kathy

Hallo Kathy

Op mijn planning staan Peru én Bolivia. Ecuador zou ik er uiteraard ook graag bijnemen, maar ik denk dat het een beetje te veel zal zijn voor 3 à 4 weken.

Ik heb hier en daar al eens rondgesuffeld op websites van reisorganisatoren en het programma van 'Koningaap' spreekt me wel aan, maar dan wel om op eigen houtje te doen natuurlijk.
Zie [DLMURL]http://koningaap.be/latijns-amerika/bolivia/peru-en-bolivia-groepsreis-24-dagen[/DLMURL]

Het zijn vooral de klassieke troeven van de landen die ik wil bezoeken, zoals Lima, Nazcalijnen, Arequipa, Colca Canyon, Titicacameer, Machu Picchu, Salar de Uyuni, Potosí...

En Kathy, waarom spreekt Peru jou zo aan?

Groetjes,
Vanessa

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Zuid-Amerika staat al een eindje op mijn verlanglijstje om eens aan te doen.
Voor de zomer 2011 heb ik nog geen plannen, en ik kan me gerust een 4tal weken vrijmaken. Qua landen heb ik absoluut geen voorkeur.

Ahja, ik ben een 28-jarige jongen en zou het zeer tof vinden om met een klein groepje rond te kunnen trekken deze zomer.

Mijn laatste grote reis is dan ook alweer van de zomer 2009 (rondgetrokken in ZW-USA).

Groetjes,
Stien

Dag Stien

Ik opteer ook om met een klein groepje te gaan (+/- 4 personen).
Zelf heb ik niet echt ervaring om dergelijke reis zonder organisatie uit te stippelen, maar ik ontving toch al enkele reacties van mensen die het rondtrekken op eigen houtje meer onder de knie hebben.
Dus misschien kunnen we de koppen eens bij elkaar steken om onze interesses, plannen te bespreken?

Misschien kan je eens uw e-mailadres achterlaten op peru_2011@hotmail.com.

Groetjes,
Vanessa

Dag Vanessa,

Sinds enige tijd loop ik met dezelfde plannen in mijn hoofd. Ik heb me hier op de site geregistreerd om een reispartner te zoeken. Toen ik zocht, zag ik dat jij al dezelfde plannen als me had, vandaar dat ik even reageer.

Ik ben Sofie, 25 jaar en wil graag deze zomer naar Peru, Chili en Bolivia.
Als programma zou ik het reisprogramma van Koning Aap gebruiken. Met dit programma lijk je me de meest waaaauuuwww plaatsen te bezoeken.
Zelf heb ik het al wat uitgestipeld en ben ik geboeid er enige literatuur al op aan het nalezen.

Ik heb al wat ervaring met alleen rondreizen, maar ik zou graag deze reis doen met een klein groepje (bv. 4 personen).

Mocht je nog interesse hebben, of er zijn nog andere mensen geïnteresseerd:
laat iets weten.

Het is mss nogal vroeg om zo een grote plannen te maken, maar het is redelijk voordelig om voor januari je vliegticket te boeken.

Verwachtingen reis: low budget, met rugzak: dikke fun, explore, adventure!
Wanneer? juli/augustus 2011 (4-5weken)

Grtz Fie

Hoi hoi,

heb ondertussen ook het programma van koning aap eens nagekeken en dat ziet er inderdaad super uit!

Ik heb zelf nog geen ervaring met alleenreizen. Ben 2 jaar geleden met een groepsreis naar Costa Rica getrokken en dat was echt de moeite, maar de groep was toch net iets te groot om het iedereen naar zijn zin te maken. Reizen met een klein groepje zie ik dus zeker zitten.

Heb wel al verschillende sites bezocht om wat inspiratie op te doen en heb vrienden die al in Peru hebben rondgetrokken, dus kan wel makkelijk aan extra tips geraken.

Misschien kunnen we eens met z'n allen afspreken om ideetjes uit te wisselen?

groetjes,

Kathy

Hello

Ja, het lukt me ook niet om te mailen naar het opgegeven mailadres.
Meer info volgt nog op het reisforum. Ik ben op weekend, vandaar een kort bericht.Tot gauw

Sofie

*BLOOS*
Haast en spoed is zelden goed. Mijn excuses!
Het JUISTE e-mailadres is peru_2011@hotmail.be

Fijn om zoveel reacties te lezen.
We kunnen inderdaad misschien eens afspreken om de koppen bij elkaar te steken.
Ik zal eerstdaags een doodle opstellen.

Groetjes,
Vanessa

Graag afspreken

Dag mensen.

Genoeg gebabbeld op het reisforum. Graag zou ik eens afspreken om concrete plannen te maken. Waarvoor dank voor Vanessa om de doodle mail rond te sturen.

Hopelijk tot gauw,

Sofie

Even deze topic terug naar boven halen.

Ik ben dus nog steeds op zoek naar geïnteresseerden die graag half augustus, september of oktober voor een maandje naar Peru en Bolivia willen trekken.

Hey!
Hebben jullie ondertussen al specifiekere plannen gemaakt?
Ik droom er ook al een tijdje van om naar Z-Amerika te trekken.

Groetjes

Erg interessant!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar het vermelde e-mailadres. Zeker lezen!

Hallo allemaal!

Wat leuk om zoveel enthousiaste berichten te lezen. Vanessa ik heb je net een mailtje gestuurd maar was toen nog niet op de hoogte van het feit dat er al velen gereageerd hadden al maakt dat het geheel alleen maar leuker! Zijn jullie al een keer bij elkaar gekomen? Ik zou mezelf ook graag 'aanmelden', ben nog een groentje wat reizen betreft maar Peru is echt een droom voor mij, de rest ligt nog helemaal open. Ik heb 6 weken de tijd, wil veel zien maar ook af en toe even rust nemen en genieten van alles om me heen. Ik hoop gauw een reactie van (een van) jullie te ontvangen!

Zomer 2011

Hallo,

Hebben jullie al iets uitgedokterd? En wanneer zouden jullie naar Peru vertrekken?
Ik ben ook van plan om te reizen deze zomer. Zuid-Amerika staat bovenaan op mijn lijstje en dan zeker Peru.

Ik heb 3 maanden vakantie en zou graag de maand Juli naar het buitenland willen gaan. Liefst 4 volle weken!

Groetjes
Rachel

Hoi Rachel,

Ik heb helaas geen reactie ontvangen op mijn bericht maar dacht misschien kunnen wij een keer afspreken om kennis te maken? Ik ben van 29 juni t/m 8 augustus in Peru. Waar woon je? Ik woon zelf in Utrecht, ben 21 jaar en wil al heel lang naar Peru. Het lijkt me leuk om elkaars plannen uit te wisselen!

Groet, Laura

zomer 2011

Dag Laura,

Ik heb nog geen concrete plannen. Ik weet wel al dat ik een maand naar het buitenland wil gaan. Waar weet ik niet. Peru staat ook op mijn lijstje, dus ooit komt het er van. Wie weet deze zomer, maar wie weet pas achter enkele jaren.
Via dit forum ga ik met enkele meiden (misschien ook jongens) afspreken om eens te overleggen om samen te reizen. Dus niets staat vast.

Wat ga je in Peru doen? En hoe wil je reizen?

Ik ben van België. Oorspronkelijk van Maaseik (Limburg) maar ik studeer en woon in Leuven.

Groetjes
Rachel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...