Polen april-mei & Cambodja/Myanmar okt-nov '17

Status
Niet open voor verdere reacties.

RitaVG

New Member
Hey allemaal,

Ik ben Rita, 30 jaar, en afkomstig uit regio Sint-Niklaas. Dit jaar heb ik het geluk om al een paar reizen met kameraden te hebben gepland, alleen heb ik meer verlof dan hen

Ik heb het principe 'verlof is er om te reizen'. Doordat ik nog een paar weken over heb, en de goesting er nog zeker is voor een paar extra bestemmingen ... deze oproep.

Ik zou graag periode april-mei Warschau en Krakau verkennen (5-tal dagen). Tussen deze steden is er ook een vlotte treinverbinding. Ik schat dat vlucht, trein, hotels en tour Auschwitz / zoutmijnen zal neerkomen op 450-500 euro pp.

In het najaar zou ik periode okt-nov een 2-tal weken Cambodja of Myanmar willen verkennen. Het regenseizoen zou daar ondertussen voorbij moeten zijn .

Mijn manier van reizen? Ik ben geen 'planmatige' reiziger, ik hou van het ontdekken... Een paar musea zijn ok, maar niet om elke dag te vullen .
Qua slaapplekken mag het zeker 'basic' zijn, zolang het maar proper is. En voor de rest... genieten!

Moesten we aan een klein groepje van geïnteresseerden geraken... heel graag! Dan kunnen we altijd iets gaan drinken om te zien of we 'klikken'...

Ow ja, het zou natuurlijk fijn zijn om met leeftijdsgenoten op reis te gaan (lees 20-ers en 30-ers).

Groetjes,
Rita

Hey allemaal,

Ik ben Rita, 30 jaar, en afkomstig uit regio Sint-Niklaas. Dit jaar heb ik het geluk om al een paar reizen met kameraden te hebben gepland, alleen heb ik meer verlof dan hen

Ik heb het principe 'verlof is er om te reizen'. Doordat ik nog een paar weken over heb, en de goesting er nog zeker is voor een paar extra bestemmingen ... deze oproep.

Ik zou graag periode april-mei Warschau en Krakau verkennen (5-tal dagen). Tussen deze steden is er ook een vlotte treinverbinding. Ik schat dat vlucht, trein, hotels en tour Auschwitz / zoutmijnen zal neerkomen op 450-500 euro pp.

In het najaar zou ik periode okt-nov een 2-tal weken Cambodja of Myanmar willen verkennen. Het regenseizoen zou daar ondertussen voorbij moeten zijn .

Mijn manier van reizen? Ik ben geen 'planmatige' reiziger, ik hou van het ontdekken... Een paar musea zijn ok, maar niet om elke dag te vullen .
Qua slaapplekken mag het zeker 'basic' zijn, zolang het maar proper is. En voor de rest... genieten!

Moesten we aan een klein groepje van geïnteresseerden geraken... heel graag! Dan kunnen we altijd iets gaan drinken om te zien of we 'klikken'...

Ow ja, het zou natuurlijk fijn zijn om met leeftijdsgenoten op reis te gaan (lees 20-ers en 30-ers).

Groetjes,
Rita

Dag Rita Ik ben Peter uit Aalst.
Ik zou ook graag naar Polen gaan maar niet in April of Mei .
maar ik ben wel een (40 ers)
heb jij meer informatie laat dan iets weten
Vriendelijke groetjes

dag Rita
Warschau en krakau heb ik al gedaan (in een rondreis door Polen, maar Polen vond ik dus echt een aanrader), maar je concept spreekt me wel aan.
Als je in de toekomst nog plannen maakt, maakt mag je me steeds contacteren.
groeten
reskamrat,
v, 38, region Gent

Dag Rita,

ik ben Björn, bijna 27 uit Dendermonde en ik heb al een tijdje interesse om Auschwitz te gaan bezoeken, ik heb er altijd interesse in gehad maar ben er nog nooit geraakt... Ik denk ook wel dat daar wat musea zijn ivm Auschwitz :-)

Ik heb ook 't principe "verlof is er om te reizen" dus dat treft.

De periode ligt me ook wel, april of mei kan ik nog wel verlof nemen.

Qua slapen verkies ik een hotelletje, 3* of 4* maar niks gek.

mvg

Hey iedereen,

Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties :-)

Vermits ik in juni-juli en augustus al een paar reizen geboekt heb, moet'k mijn verlof wat spreiden over de andere maanden. In okt/nov zal het al wat kouder zijn in Polen, daardoor wil ik in de lente/zomer dit land eens bezoeken.

@Björn, het liefste zou ik met een 'groepje' geïnteresseerden gaan. Dus ik wacht nog wat verdere reacties af...

@reskamrat: ok, ik zal eraan denken :-)

Dag Rita,

Plan reis naar Nepal maar Myanmar en Cambodja kan mij ook nog wel bekoren.
Heb ook veel tijd mijn levenspartner echter minder.
Mocht je nog interesse hebben om iets met een beperkte groep en in de richting van Z-O azie te organiseren laat maar iets weten via [email protected]
Max 3 weken.
Woon in de buurt van St-Niklaas.

Groetjes,

Francis.

Graag hoor ik bij interesse want ik ga over enkele maanden ZO-AZIE aandoen (Thailand, HK, Taiwan, Filippijnen, Indonesië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan