Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Portugal-Pyreneeën-Provence-Parijs-Antwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nina z

New Member
Hey avonturiers,

ik zou deze zomer tussen 14 juli en 14 augustus vanuit Portugal naar Antwerpen willen trekken: al liftend en met de tent. Vanuit Lissabon richting Serra Estrella, een tochtje in de Pyreneeën, even gaan ruiken aan de bloeiende lavendel in de Provence, wijn proeven in les Chateaux de Borgogne of in de beruchte wijnkelders van Bordeaux en via Parijs weer naar Antwerpen. Wie wil mij vergezellen op dit low-budget-avontuur?

Lets talk about it,
Nathalie

Hey,

Ik zie zoiets wel zitten, enige probleem is dat ik slechts 2 weken verlof heb (eerste 2 weken van augustus)... Is er daar een mouw aan te passen?

Als je interesse hebt, laat me zeker iets weten!!

Groetjes,

Rundie (28m)

mouw

Hey Rundie,

tof dat je mee wil. De mouw die ik zie is dat we elkaar onderweg ergens ontmoeten. We kunnen begin augustus bv afspreken ter hoogte van Zuid-Frankrijk of ergens anders tussen Faro en Antwerpen en vanaf daar het avontuur samen verder zetten. Niet? Of zie jij andere mouwen die 'er aan kunnen passen'?

Ryanair vliegt op verschillende bestemmingen tussen Faro en Antwerpen en heeft nog vele enkele reistickets in aanbieding. Wat denk je?

greetz,
Nathalie (nina z)

Ik had ook al aan zoiets gedacht! Ik ga eens zien wanneer ik het snelst kan vertrekken en naar waar ik zoal kan dat op je route ligt dan!

Heb je soms een email of msn of zo? Kunnen we mss eens afspreken of babbelen over hoe jij alles ziet?

Groetjes,

Rundie

Hi Rundie,

is dat jouw echte naam?

Het zou inderdaad wel praktisch zijn om eens met elkaar te babbelen over de trip Volgens jouw profiel woon jij in Halle, klopt dat? Hmmm denk denk denk, ik kan begin volgende week bvb naar Brussel komen en afspreken op een terrasje in de buurt van de beurs of werk jij toevallig in Antwerpen? Wanneer zou jij kunnen afspreken? En waar?

Je kan mij mailen op ninaz@live.be. Msn krijg ik om de een of andere reden niet geïnstalleerd.

by,
Nathalie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...