Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Portugal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik ben van plan om in de maand juli voor een paar weken naar Portugal te gaan met de tent. Ik zou daar wat willen rondreizen, ee beetje uitrusten, culturele uitstapjes maken, ook een beetje shoppen , ...
Ik ben zelf in het bezit van een wagen en een minimum aan kampeergerief.
Wie zin heeft om mee te gaan laat maar iets weten.
groetjes

ik had je zoekertje voor Portugal al gelezen, maar ik ben niet echt een tent/kamping persoon. Ik hoef geen luxehotel, maar een bed en eigen badkamer vind ik wel belangrijk om op vakantie te gaan. Sorry

hey,
Ik wel wel op last minute hoor. Ik vind hotel ook wel erlaxter maar anders was k nogal lang onderweg en dan is een tent praktischer.
Eigenlijk ga ik ook liever op hotel omdat ook alles een beetje georganiseerd in orde is.

ik had je zoekertje voor Portugal al gelezen, maar ik ben niet echt een tent/kamping persoon. Ik hoef geen luxehotel, maar een bed en eigen badkamer vind ik wel belangrijk om op vakantie te gaan. Sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...