E Elisabeth New Member 7 aug 2011 #1 Weet iemand of ik mijn post gedurende een jaar kan laten doorsturen naar een ander adres in België? Op bpost.be staat dat dit slechts kan voor een periode van 4 maanden. Ik trek in 2012 voor een jaar naar Brazilië namelijk..
Weet iemand of ik mijn post gedurende een jaar kan laten doorsturen naar een ander adres in België? Op bpost.be staat dat dit slechts kan voor een periode van 4 maanden. Ik trek in 2012 voor een jaar naar Brazilië namelijk..
R richee Well-Known Member 8 aug 2011 #2 andere oplossing is dat een vriend / familie je post verwerkt, natuurlijk met je die persoon dan wel vertrouwen voor b-post weet ik het niet, maar heb je al eens gebeld naar de mensen, misschien weten hun wel een andere goede oplossing
andere oplossing is dat een vriend / familie je post verwerkt, natuurlijk met je die persoon dan wel vertrouwen voor b-post weet ik het niet, maar heb je al eens gebeld naar de mensen, misschien weten hun wel een andere goede oplossing
R richee Well-Known Member 10 aug 2011 #3 inmiddels al een oplossing gevonden, laat het ons dan ook even weten, misschien heb ik (of iemand anders) het later ook eens nodig
inmiddels al een oplossing gevonden, laat het ons dan ook even weten, misschien heb ik (of iemand anders) het later ook eens nodig