Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wss is het eerder een a-typisch verzoekje, maar had graag geweten of hier net zoals ik enkele "pretpark-aholics" vertoeven? 't Zou wel fijn zijn om hier één of meerdere maatjes te vinden die graag eens mee op uitstap gaan.
Hello!! Same here ma de Belgische pretparken ben ik al moe gezien eventueel een buitenlands? Er zijn er wel e paar toffe die niet zoooo ver zijn. Laat maar wat weten. Grtz!!
Hehe, uiteraard staan ook buitenlandse pretparken op mijn verlanglijstje! Zo vind ik het bv. zooooo jammer dat ik nog nooit naar Disneyland Parijs geweest ben
Andere pretparken die ook op mijn lijstje staan zijn: Thorpe Park & Pleasure Beach Blackpool (UK), Asterix Parc (Fr), Europapark & Phantasialand (Duitsland), Tivoli Park (Denemarken),... of eigenlijk gewoon alles, alles ALLES!
Disneyland ghoh dat is bij mij al n jaar of 6 gelede denk ik eerstvolgende mss parc asterix of Europapark! Moet wel lukken met de auto je kan me vinden op [email protected] of idem op fb!
Ik heb hiervoor een abonnement, dus heb steeds wel zin om met jou te gaan. Ik rij ook op kosten van men werk, en de parking zit al in mijn abonnement inbegrepen
Laat gerust iets weten, andere parken kunnen ook. Heb morgen of in het weekend wel tijd eventueel (indien snel) en anders past altijd wel eens ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.