Pretparkfanaat gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stridje

New Member
Hoi hoi,

Wss is het eerder een a-typisch verzoekje, maar had graag geweten of hier net zoals ik enkele "pretpark-aholics" vertoeven? 't Zou wel fijn zijn om hier één of meerdere maatjes te vinden die graag eens mee op uitstap gaan. ;)

Ben op 29, 30 en 31/7 vrij...

Groetjes,
X

Hello!! Same here ;) ma de Belgische pretparken ben ik al moe gezien ;) eventueel een buitenlands? Er zijn er wel e paar toffe die niet zoooo ver zijn. Laat maar wat weten. Grtz!!

Hehe, uiteraard staan ook buitenlandse pretparken op mijn verlanglijstje! Zo vind ik het bv. zooooo jammer dat ik nog nooit naar Disneyland Parijs geweest ben :(

Andere pretparken die ook op mijn lijstje staan zijn: Thorpe Park & Pleasure Beach Blackpool (UK), Asterix Parc (Fr), Europapark & Phantasialand (Duitsland), Tivoli Park (Denemarken),... of eigenlijk gewoon alles, alles ALLES! :D

Disneyland ghoh dat is bij mij al n jaar of 6 gelede denk ik ;) eerstvolgende mss parc asterix of Europapark! Moet wel lukken met de auto ;) je kan me vinden op [email protected] of idem op fb! ;)

Al is de Efteling zeker ook goed, is al heel wat dichterbij! ;)

Ik heb hiervoor een abonnement, dus heb steeds wel zin om met jou te gaan. Ik rij ook op kosten van men werk, en de parking zit al in mijn abonnement inbegrepen ;)
Laat gerust iets weten, andere parken kunnen ook. Heb morgen of in het weekend wel tijd eventueel (indien snel) en anders past altijd wel eens ...

Grts,
David

Hoi

Ondertussen al in Disney geweest? Ik heb er een abonnement nog tot eind van jaar. Als je is wil gaan. Heb veel kortingen.

Ik zoek nog mat mensen om zo is samen naar een pretpark te gaan. Ik ga bv nu in oktober of november ook nog is gaan omdat ik verlof heb.

Laat maar iets weten

Liesbeth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan